Elektroda.pl a zamieszczanie materiałów

Cześć Chciałbym zamieścić na elektrodzie mały projekcik, tak by nie przepadł w pomroce dziejów :) a nie robiłem tego nigdy. Punkty mnie nie interesują. Projekt składa się z prostego schematu w formacie ps i paru wierszy opisu. Czy są jakieś prawidła o których nie piszą na tej stronie a których dobrze jest przestrzegać?

Reply to
Jacek Maciejewski

Więc czemu nie zapytasz na elektrodzie..... O szczególnych zasadach nie słyszałem. Elektroda może Ci nawet założyć konto na niekomercyjną stronę związaną z elektroniką. Zobacz link "darmowe www". (Dostałem takie konto bez większych problemów)

Reply to
Bielsky