czym czyścić styki po zalaniu?

witam kosiarka samojezdna została zalana podczas deszczu (brawo Bosch). Wtyczka -gniazdo uległa korozji. kilkanaście pinów w lini obudowanych plastkiem - nie ma dojścia szczotą, lub papierem ściernym. Musze to wyczyścić chemicznie. Nie chcę popsikać kontakt sprayem, wd 40stym czy innym preparatem do wszystkiego. kiedyś stary mechanik samochodowy powiedział mi, że na wszelkie stare renówki działa tylko dwuskładnikowy preparat - pierwszy składnik wyżera, rozpuszcza mocno korozje i niestety styki też, więc po zaaplikowaniu, po 15 minutach trzeba go zneutralizować, spłukać tym drugim składnikiem. Nie znam nazwy specyfiku czy możecie polecić domowe metody na oczyszczenie? styków. troche zielonkawy nalot, głównie szary. Myjki ultradzwiękowej już nie mam, bo miałem słabą - nie działała. po za tym płytka ma 35x20cm. Izopropanol zmył brud - korozji nie. ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 12.09.2021 o 19:07, ToMasz pisze:

Kontakt

Reply to
m4rkiz