cyfra +, vizja - zdalne kontrolowanie???

hejka!!

Mam pytanko, jak to jest mozliwe ze Cyfra + lub dawniej Vizja twierdzili ze sa w stanie sprawdzic czy ja odbieram sygnal czy nie?? czy uzywam karty z abonamentem kupionej u nich czy nielegalnie na gieldzie??

Jest to w ogole mozliwe, czy to po prostu sciema jaka wciskaja ludziom, ktorzy nie bardzo maja pojecie o tych sprawach?? jak oni moga to kontrolowac??

z gory dzieki za odpowiedz

pozdrowka Gregster

Reply to
Gregster

Gregster:

NTG

np. czytając tego typu posty i korelując z bazą danych. Technicznie się nie da.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok