Cancel a Rambo Last Blood

Przeczytaj jeszcze raz to, co jest zacytowane. Druga linijka, czwarte słowo.

Reply to
Queequeg

Mam taką marki Dedra (zdaje się, że marka Castoramowa, na pewno kupiona kiedyś w Castoramie). Ma 100 W i bardzo ją sobie chwalę. Do grubych kabli idealna, w sumie do wylutu kondensatorów z płyt głównych też.

Widzę, że nadal mają w ofercie. O to, o:

Queequeg

W dniu 03.10.2019 o 10:55, Queequeg pisze:

Ale ja jestem totalnym dyslektykiem, i automatyczna korekta ma dla mnie wiele zalet. Natomiast Twoje podejście jest podobne do gatesowego: włącz, albo wyłącz. A ja chcę, żeby przy korekcie komp /zabucoł/! I to najlepiej, żeby wyrecytował słowo po poprawce. Nie da się do q**wy nędzy??

Reply to
JaNus

No to mu dyktuj, zamiast się klawiaturą męczyć.

Reply to
Dawid Rutkowski

W dniu 04.10.2019 o 09:20, Dawid Rutkowski pisze:

Kiedyś, tak dawno, że już zapomniałem nazwy programu (od Gatesa był, to wiem), próbowałem, ale efekty były dość zniechęcające, tedy zarzuciłem. Moooże teraz są lepsze programy, za free? Albo chociaż w przystępnej cenie, góra 8 dych, nnno, powiedzmy za roczny abonament. Przy czym wolałbym, zdecydowanie, aby to nie działo się w chmurze, lecz aby całość obrabiał mój własny komp, bo chmura, jak mi się wydaje, może być deczko szpiegowska. Co, nie może? Wolne żarty! A komp mocny, nie zakrztusi się.

Ktoś, coś?

PS.: a na swoim /fołnie/ pod Androidem korzystam od chwili, gdy tylko zauważyłem tam ikonkę głośnika "w klawiaturze". I już niemal nie chce mi się kciukować po ekranie, bo jakoś coraz wolniej mi to idzie, a do tego zdarzają się "sąsiadówki", czyli np. zamiast znaku zapytania przez Antka jest "zauważany" [backspace]. A żem porywczy, to q*rrrrrwa!!! leci w autobusie :)

Czasem dyktuję do kapownika tel. po czym przenoszę to do PC-ta, acz lenistwo i tu: czasem bezmyślnie dokonuję wyboru metody, jak jakaś blondynka nie przymierzając.

Reply to
JaNus

W dniu 04.10.2019 o 23:54, RoMan Mandziejewicz pisze:

Ależ napisałem już: jest ona dla mnie duuużym ułatwieniem, nie chcę jej wyłączać. Podkreślenie oczywiście jest jakimś-tam wyjściem, ale ja tam bym wolał, żeby zmieniał, i /zabucoł/, wypowiadając ten "skorygowany" wyraz. Zaś chorągiewka przy nim pozwalałaby cofnąć korektę, gdy jest z dobrego, na głupie.

Czy za dużo wymagam? Przecież dzisiejsze kompy są multimedialne, i mogą do nas gadać na zawołanie. Tylko (drobiazg!) zawołać trzeba...

Reply to
JaNus

mk pisze tak:

Ostatnio zrobiłem sobie poziom ołowiu (ile łyknąłem przed epoką ROHS) i naszła mnie rozkmina czy jak ktoś dostanie kulkę, która utkwi to rozpuszczając się daje mu dawkę śmiertelną? ;)

Reply to
PiteR

Osoba podpisana jako PiteR snipped-for-privacy@fauszywy.pl w artykule <news: snipped-for-privacy@localhost.net pisze:

Większe ryzyko szybkiej śmierci stanowi możliwość przemieszczenie pocisku (odłamka, śrutu), sama jego obecność może wywołać ołowicę, czyli ryzyko śmierci po prewlekłej chorobie.

Andrzej P. Wozniak

Wiesz, jest jeszcze coś takiego jak sposób podania substancji. Lutując wdychasz opary roztopionego ołowiu, który trafia do płuc. A płuca do prawidłowego działania potrzebują jak największej powierzchni, która mogłaby służyć do wymiany gazów.

Gdy ktoś zostanie postrzelony i w jego ciele utknie kawałek ołowiu, to on tam zwyczajnie siedzi i niewiele z tego wynika. Na pewno się nie "rozpuszcza". Zresztą z tego co pamiętam organizm dość szybko buduje sobie wokół ciała obcego błonę, pełniącą funkcję bariery ochronnej.

Reply to
Atlantis

[..] There is no evidence the exposure has slowed. In at least 12 ABLES states that do track different lead exposure sources, roughly 300 people tested positive for elevated lead levels from retained bullet fragments between 2012 and 2018, according to data obtained by TIME. [..] Ten days later, Goddard’s blood test came back. His blood lead level was

37 micrograms per deciliter. On average, a healthy adult has a blood lead level of 2 micrograms per deciliter, according to Maddaloni, the retired EPA toxicologist. While the World Health Organization says no level of lead exposure is considered safe, the CDC recommends taking action when blood lead levels are above 5 micrograms per deciliter. [..] To keep his blood lead levels low, Virginia Tech shooting survivor Colin Goddard has to swallow 31 pills a day as part of his chelation treatment, a chemical process used to rid the body of excess or toxic metals.
Reply to
Marcin Debowski

W dniu 02.10.2019 o 17:49, mk pisze:

To jest celowo użyty stop cyny z ołowiem. Podczas wybuchu rozgrzane krople ołowiu zatruwają rany wroga ;-)

Reply to
Grzegorz Kurczyk