Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Potencjometr regulacji głośności - szyb
w tym układzie P1 może mieć wartość około 10k zamiast 22k? Nie mam pod ręką żadnego innego tego rodzaju (płaski, z wyłącznikiem). http://img231.imageshack.us/img231/5891/schematf.png...
15
15

dopasowanie sygnałow wg RS232 a TTl
szukam jakiegoś bardzo prostego schematu zamiast MAX 232 . Chodzi mi o dopasowanie sygnału wychodzącego z palmtopa RS232 a TTl 0-5 V . najlepiej na jednej kości md . Marek S
5
5

TAS3108 - jak odczytać wartość RMS?
Mam pożyczony zestaw ewaluacyjny z TAS3108. Wraz z nim PurePath Studio z 2007 roku. Niestety help w tym oprogramowaniu jest bardzo kiepski. Nie mam na przykład pojęcia, jak odczytać wartość RMS...

Pionier ze stodoły
Wersja bateryjna? moja aukcja oczywiscie. http://www.aukcjoner.pl/gallery/003121821-.html#I2 http://www.aukcjoner.pl/gallery/003121821-.html#I2
12
12

Pisanie do Flasha w LPC17xx
Witam, może ktoś pomoże linkiem do przykładowych procedur w C umożliwiających pisanie/czytanie flasha w LPC1768 z poziomu programu. Najlepiej tak żeby działało pod FreeRtosem (non-MPU)....
7
7

Monitor LCD 19" 400-500zl
Witam, Musze zakupic monitor 19" w cenie 400-500zl. Szuka³em troche na allegro, ten monitor ludzie chetnie kupuja bedzie glownie do internetu, podlaczony pod 5 letniego kompa :) Moze sa lepsze w tej...
3
3

Lampka rozladowywujaca baterie...
Posiadam malutka lampke rowerowa na trzy baterie AAA. Lampka bezproblemowo dzialala przez pare miesiecy lecz od pewnego czasu dzieja sie dziwne rzeczy. Otoz po wlozeniu nowego zestawu baterii...
2
2

Bateria Centra:)
znalaz³em w szafie stary miernik rosyjski z 1962r, w którym by³a bateria 3R12 Centra rok produkcji 1986, co ciekawe nie wylana i nadal ma napiêcie 4.2V!, na baterii jest napisane "okres wa¿no¶ci...
44
44

maly i tani monitor LCD w trybie tekstowym VGA lub DVI-D
Witam, Poszukuje jak najmniejszego i jak najtanszego wyswietlacza LCD (moze byc uzywany) z malym ekranem dzialajacym wylacznie w trybie tekstowym ze zlaczem VGA lub DVI-D pozdrawiam, R.M.
8
8

przewód ekranowany do silnika
Witam Szukam takiego kabla 2 żyły + ekran którym chce podłączyć silnik (maksymalnie jakieś 6A). Z tego co widzę to są same cieniutkie albo jakieś dziwaczne. Gdzie takie kable szukać...
10
10

co to jest Vceo oraz Vces
Witam Do tej pory znałem oznaczenie Vce bez żadnych dodatkowych liter. I oznaczało to po prostu napięcie między kolektorem a emiterem np. maksymalne. Szukając tranzystora na wysokie napięcie...
1
1

Panasonic KX-TDA30 i DISA
Mo¿e kto¶ pomo¿e. Za³o¿y³em kartê DISA, zaktualizowa³em soft i nie mogê zdefiniowaæ przekierowania z jednego numeru wewnêtrznego na drugi. Mimo, ¿e ustawienia s± poprawne (widaæ na...

Kabel do słuchawki telefonicznej?
Witam Takie szybkie wieczorne pytanko - czy są kalbe do słuchawek telefonicznych, ale łączące 1:1?? Tzn. mam dwa identyczne urządzenia, każdy ma wtyczkę RJ i chcę mieć połączone za pomocą...
10
10

Obudowa - plyta czolowa do prototypu
Temat plytek drukowanych by wiele razy poruszany i na tym etapie nie mam problemu. Ale plytke z elektronika trzeba do czegos wlozyc, najlepeij jakiejs obudowy. Plyta czolowa musi miec wyciecie na...
4
4

Mnoznik czestotliwosci
Czesc! Montuje w VW Sharanie tempomat z Opla Omegi i mam problem z ilosci impulsow z czujnika predkosci. W Sharanie jest to 4 na obrot kola, w Oplu 40. Poradzcie prosze, jak to prosto pomnozyc do 40?...
91
91