Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

sygnalizator dzwonienia komorki, ma ktos jakis pomysl?
Witam, ma ktos moze koncepcje jak zrobic sygnalizator do komorki - jest hala gdzie jest glosno i poki byl stacjonarny, to nie bylo problemu, teraz jest komorka z numerem stacjonarnym i jest klopot......
8
8

Wrażenia z Omega Elektronics
Witam, Chce tu opisać wrażenia z pobytu w wyżej wymienionej firmie. Byłem tam w sumie z ciekawości dowiedzieć się, czy był bym w stanie pracować w takiej firmie. Wykształcenia...
111
111

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
Paramagnetykiem. I tylko krew odtlenowana. Grzegorz Kurczyk napisał(a): > P.S. Zastanawia mnie r�wnie� jedna rzecz. Krew jest ferromagnetykiem.
2
2

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
Mechanika płynów wskazuje na punkty stagnacji i zbyt duże napręzenia w płynie (mówimy tu o krwi), możliwość tworzenia zakrzepów oraz rozpad czerwonych krwinek - hemoliza. Dlatego właśnie...

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
:) Ja też poszperam. Napiszę jak coś znajdę. Grzegorz Kurczyk napisał(a): > Grzegorz

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
A czy ja mogę poprosić o źródła, z których Panowie korzystają podajac mi fakty?
2
2

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
Ja mam ustalić jaka to będzie czestotliwość, ja mam ustalić co będzie wchodziło w skład układu przepływowego, jakie urządzenie pomiarowe, wreszcie jaki generator zmiennego pola...
1
1

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
A czy jakoś pomoże Panom fakt, że wspomnianym elektrolitem w tym badaniu będzie krew?
8
8

Re: Uk???ad do badania efektu Halla w zmiennym po
Tak tak, doczytam na pewno. Moze jak doczytam to jeszcze się zgłoszę po jakaś pomoc. Jestem wdzieczna za pomoc. Jakies linki ? Jan Górski | gdL napisał(a): > pr�bkowaniu, a Ty chcesz zrobi�...
22
22

Re: Uk???ad do badania efektu Halla w zmiennym po
Bo w stałym się nie nagrzewa, dlatego. Doczytaj sobie coś lekkiego na ten temat. Być może nie mówisz o stałym polu, tylko o szybkim próbkowaniu, a Ty chcesz zrobić wolne próbkowanie. Tak czy...

Re: Uk???ad do badania efektu Halla w zmiennym po
Wolałabym się skupić jednak na kwestii zmiennego pola magnetycznego, a nie na rozważaniu, dlaczego się nagrzewa.... :/ CosteC napisał(a): > CosteC
1
1

Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magne
Witam Witam. Potrzeba mi stworzyć swego rodzaju czujnik, którego działanie wykorzystuje zjawisko zmiennego pola magnetycznego. Czujnik ma stwierdzac istnienie przepływu elektrolitu w rurce. Co...
28
28

Re: Zasilacz ATX i wiele lini 12V. Czy można je ł?czyć równolegle ?
Sam sobie odpowiadam ale prosze o sprawdzenie. W linku poniżej jest schemat jakiegos tam zasilacza ATX. Z tego co widać to stabilizacja kontroluje linie +5V i +12V. Tak wiec wystarczylo by odlutowac...

ogniwo słoneczne jak podłączyć
Witam Ostatnio pojawiły się całkiem tanie ogniwa słoneczne, z ciekawości kupiłem kilka myśle zrobie jakieś ustrojstwo :) ale nie wiem jak to podłączyć. Ogniwo jest w stanie "surowym" tzn...
16
16

Transmisja radiowa w środowisku o dużych
Witam, Szukam bezprzewodowej technologi transmisji danych, która sprawdzałaby się w środowisku przemysłowym. Odległość do 1m Topologia punkt-punkt Szybkość ok. 1 Mb/s lub Odległość do...
8
8