Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

akumulator UPS
Witajcie Nadszedł mi czas na wymianę akumulatorów w 3 UPSach (one chyba się zmówiły razem), APC Smart 700 i Smart 650V/S w 700 są 2x(12V 7Ah) w 650 jest 1x 12V12Ah I teraz stoję przed...
15
15

Systemy stałego zasilania do drukarki a
Witam, Przymierzam się do kupna drukarki atramentowej dla firmy. Drukarka ma być A3, głównie do materiałów reklamowych, rzadziej do zdjęć. Chciałbym od razu zamontować w niej system stałego...
3
3

mocna, cienka i elastyczna taśma klejąca...
Witam, wszystkich! Wiem, że to trochę nie ta grupa, ale nigdzie nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na moje pytanie... A mianowicie... Poszukuję do zastosowania w ruchomym elemencie...
2
2

transformator z UPS-a jak podłączyć?
Witam Mam transformator z UPS-a i na wejściu ma 3 przewody - czarny, biały i jakiś jeszcze - zapomniałem koloru. Wielkością i ciężarem mniejwięcej jak z prostownika - chcę zrobić na nim...
12
12

termostat - pytanie do znawców pralek
Witam, Mam pralkę POLAR PDT585, w której jest problem z temperaturą. Bez względu na ustawienie pokrętła pralka nagrzewa wodę do wysokiej temperatury - wydaje się więc, że jest problem z...
5
5

Przetwornica na ujemne napiecie
Witam, Jakos nigdy nie potrzebowalem zrobic nieizolowanej przetwornicy na ujemne napiecie. No i jak najlepiej? Wejscie: 2xLi-Ion szeregowo i przez diode (czyli 6-8V). Wyjscie: -7V, 50-100mA (jeszcze...

pilnie potrzebuje RTL8201 w Wawie
Hej Czy ktos z Was nie ma na stanie 2 szt RTL8201 CP/CL/BL w Wawie? Porzebuje na wczoraj. W Gammie wyszly.
3
3

Re: Zasilacze lab. z Allegro - co warte.
...nic nie warte te badziewia...miałem dwa, one się nadają ale do zasilania żarówki rowerowej a nie do labolatorium... Pzdr.
3
3

zasilanie kamery bezprzewodowej 9V, ok. 100 mA
Witam, Potrzebuje zorganizowac zasilanie dla kamery bezprzewodowej - 9V, 100 mA. Kamera ma pracowac non-stop. Mysle o jakims akumulatorze, np cos takiego: jednak pozostaje sposob ladowania takiego...
2
2

kontroler usb
Witam chciałbym zrobić urządzenie które mogłoby komunikować się z komputerem przez usb. czym się zainteresować (od biedy moze byc uC z kontrolerem usb ale wolałbym układzik zajmujący sie...
1
1

Multimetr taki mi potrzebny
Doradźcie mi jakiś multimetr prosty z wyjściem na peceta, z możliwością gromadzenia wyników online, albo z pamięcią i możliwością zgrania tychże potem. Potrzeba niewielkiej jak na...
12
12

układ ftdi FT245BM - rozłącza co
Witam. Pisałem na grupie sprzęt.Linux - ale odesłali tutaj... - podobno to problem z moim sprzętem a nie z linuxem Mam układzik własnej roboty na LPC2103 + Ft245BM - podłączony do linuxa...
10
10

Zasilacz regulowany - sterowanie tranzystora wykonawczego z DAC
Tak się zastanawiam czy udało by się zrobić stabilizację napięcia/prądu w zasilaczu laboratoryjnym przy pomocy uC robiącego za regulator PID? (do uC wchodził by pomiar napięcia i prądu, a...
8
8

Zasilacze lab. z Allegro - co warte.
Witam wszystkich, zastanawiam się nad zakupem zasilacza lab. Na allegro znalazłem jakieś chińskie okazy za 80-120zł, czy ktoś korzysta z takiego i może go polecić/odradzić?
12
12

Czujnik kata otwarcia okien
Mam zamiar zrobic czujnik kata otwarcia okien w szklarni; (okna otwierane przez takie wichajstry ciagniete stalowa linka) Chce zeby to byl bezdotykowy czujnik polozenia / kata i na razie przychodza mi...
10
10