Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

odbiornik do czestotliwości lotniczych ?
No włąśnie mieszkam blisko lotniska i fajnie by było sobie posłuchać co wierza nadaje :) wiem że są skanery do calego zakresu od 0,5MHz do 1800MHz , ale może jest jakiś "tańszy" patent na...
34
34

AVR
co tam, nikt ju¿ nie interesuje siê programowaniem AVR w C? to ja zapytam - pojawi³y siê jakie¶ kursy programownaia w C procków AVR? no i ciekawi mnie czy Kto¶ z grupy zosta³ przyjêty na...
13
13

Oscyloskop Hung-Chang 5802 - dokumentacja
Witam. Taki ciekawy oscyloskop 2x 20MHz z cyfrowym read-out i jakimi¶ funkcjami trafi³ siê. Trzeba popracowaæ nad prze³±cznikami 4-ro pozycyjnymi ¼ród³a wyzwalania aby przywróciæ mu pe³n±...

Re: Nietypowy problem... Zapalanie ?wiat?a na podj
Tyle ze w takim ukladzie swiatlo bedzie sie zapalalo dla kazdego przechodzacego - tyle ze z 1minutowym opoznieniem :) A jesli dasz "zapal po minucie jesli jest podtrzymanie" to niemal napewno nie...

problem z tłumaczeniem
Nie moge tego w żaden sposób zrozumieć. Generalnie chodzi o prąd, ale co znaczy cały termin nie mam pojęcia. Maximum feed through current (A). Jęsli ktoś jest barzdiej kumaty to prosze o...
5
5

Dysk 1 TB - jakiej firmy ?
Witam, planuje kupic terabajtowy dysk. Czy jest jakas firma, ktorej nalezy unikac ? W sensie producent, a nie sprzedawca. pozdrawiam pluton
42
42

Buduj? aktywny zestaw 2.1 z bluetoothem - i mam par
Koledzy! W ramach długoweekendowego nudzenia się, wpadłem na mały pomysł: zestawu 2.1 na bluetooth - żeby nie trzeba było latać z kabliszczem audio wpiętym do laptoka :] Wymagania: ma być...

[szukam] głowicy do tunera sat F7VZ0194
Witam Wiecie może gdzie można kupić głowicę SHARP F7VZ0194 do odbiornika satelitarnego DSR 6000 CI ? Nigdzie nie mogę znaleźć. Robert

driver do malego silnika krokowego bipolarnego
Poszukuje sterownika a w zasadzie drivera do sterowania malego silnika krokowego bipolarnego. W tej chwili w ukladzie mam silnik unipolarny i sterownik daje impulsy sterujace na 4 liniach sterujace...
3
3

M54958 PLL szukam PDFa
Uk³ad Mitsubishi jak w tytule. Pêtla PLL. Pilnie potrzebujê datasheet. Niestety ale w mo¿liwo¶æ znalezienia w necie zw±tpi³em. Marek
5
5

Akumulator USB
nie zebym spamowal czy reklamowal, nie moja aukcja .. ale czego to Chinczycy nie wymysla: W sumie .. ciekawy pomysl :-) J....
8
8

Re: Programy AUTO w mikrofalówce Samsung RE-637ME
Dzięki, ale ta instrukcja kosztuje chyba więcej niż ta mikrofalówka jest obecnie warta. ;-) Dzięki także za drugi link, chociaż nie ma na niej tej instrukcji - bardzo przydatna strona.

Płyta główna własnej produkcji?
Witam. Znalazłem w sieci takie cudo: . Jest to karta "turbo" do Atari Falcon z procesorem MC68060 i pamięcia SDRAM. Z tego co zauważyłem można ją przysposobić do pracy samodzielnej. I to jest...
6
6

Podtrzymanie zasilania cz??ci uk?adu
Mam układ, w którym potrzebuję jedną jego część zabezpieczyć na wypadek niekontrolowanego odłączenia zasilania (zapis danych na karcie). Czy wystarczy jeśli w linii zasilającej tę...
3
3

Szukacz/Miernik sygnału
Swego czasu prawdo podobnie w EdW ( Elektronika Dla Wszystkich ) był opis konstrukcji miernika/szukacza sygnału. Urządzenie to było o tyle ciekawe że miała bardzo duży zakres napięcia...