Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: Scalony wzmacniacz audio ok 50W - propozycje?
ojć, troszku drogi (20zł w tme) no i indukcyjności na wyjściu mają być przy pojedyńczym zasilaniu
1
1

Re: Scalony wzmacniacz audio ok 50W - propozycje?
25W ma, i raczej nie można mostkować z obciążeniem 4ohm

Instrukcja do SONY KV-X2931D poszukuję
Jak w temacie - guglowanie dało wynik negatywny (jeśli nie liczyć strony komercyjnej - chcą 15 baksów), w helpdesku sony-polska też nie mają z góry dziękuję
1
1

Re: wzmacniacz audio na niesymetryczne zasilanie
:D dzięki!

Scalony wzmacniacz audio ok 50W - propozycje?
Witam Zasilanie _pojedyńcze_, ok 35-40V, obciążenie 4Ohm, pożądana moc 50W, prosta aplikacja. Znacie jakąś kostkę spełniającą te wymagania? TDA7294 chyba nie można zasilać pojedyńczym...
11
11

reflektometr kablowy
Mam pytanie: czy jest sens, realne, opłacalne zrobienie amatorsko najprostszego reflektometra kablowego? W którejś bodajże EDW było coś takiego opisane jako przystawka do oscyloskopu, ale w...
1
1

bios plyty SOYO SY-7VBA133K, plik *.bin
Witam szanownych grupowiczow. Poszukuje pliku *.bin biosu plyty glownej SOYO SY-7VBA133K. Jest to dosc wiekowa plyta, niestety nie wspierana juz przez producenta. Gdyby komus przypadkiem chcialo sie...
5
5

Akumulatorki AA
Witam. Czy kto¶ mo¿e mi poleciæ jakie¶ akumulatorki, bo kupi³em kiedy¶ "Energy", ale po kilku ( mo¿e 10-20 ) ³adowaniach uleg³y uszkodzeniu i ³adowarka ich nie wykrywa. £adowanie np 0,1 Q...
10
10

Re: Zarowka LED a PWM
Z tym 60 to w sumie strzelilem ale na pewno duzo sie nie pomylilem. Potem zmiany sa juz tak minimalne, ze trudno mi powiedziec czy sie wlasciwie cos zmienia czy nie. Zrobie pomiary jak tylko wroce do...

Re: Licznik samochodowy, wzmacniacz
transformatorek łączysz tak: Uzwojenie w układzie oryginalnie podłączone do 230V łączysz do obrotomierza, a na wtórne podłączasz wyjście ze wzmacniacza. Powinno zadziałać! No chyba, ze...

avr-gcc, atmega128 zewn. ram,lcd itd..
Witam. Potrzebujê podpi±æ pod wspóln± szynê adresow± atmega128 zewnêtrzny ram 32kB, wy¶wietlacz lcd, pamiêæ flash i byæmo¿e jeszcze co¶. Sprzêtowo wiem jak. Jednak nie wiem jak zrobiæ...
1
1

drukarki fiskalne posnet thermal - jaka transmisja
Czesc, jest ktos, kto zetnal sie z transmisja w drukarkach fiskalnych posnet thermal? Mam problem z dwukierunkowa transmisja thin-client (linux+rdesktop). Transmisja w jednym kierunku idzie (otwarcie...
1
1

dwa pytania o akumulatorkach 3,7V. Firma Maxxcell czy Platinium
Witam. Muszê kupiæ akumulatorki LB4. Znalaz³em firm Maxxcell i Platinium. Oba podobnej pojemno¶ci z tym, ¿e pierwszej jest litowo-polimerowy a drugi Litowo-jonowy. Który wybraæ..tzn która z...

Re: Licznik samochodowy, wzmacniacz
Witam. Podłącz przez transformatorek podwyższający napięcie. Wystarczy mały sieciowy 230 dający na wtórnym 10...30 V. Oczywiście do wtórnego podłączasz wyjście ze wzmacniacza a do...
13
13

Zarowka LED a PWM
Witam Robie prosty sterownik 3 zarowek LED i mam straszny problem z charakterystyka swiecenie tych zarowek. Mam 256 poziomow jasnosci ale te zarowki swieca tak, ze juz przy pierwszym poziomie widac,...
12
12