Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Gdzie umie?ci? przetwornic? izoluj?c?...
Witam Mam pewien układ mikroprocesorowy...praktycznie całość jest zamknięta w puszce z blachy. Zasilanie całej części cyfrowej podane jest przez przetwornicę izolującą DC/DC...i teraz...
2
2

adapter ssop20 - dip20 gdzie ?
Witam, prosze o podpowiedz, gdzie znajde. Szukam adaptera (w postaci plytki uniwersalnej) ssop20 ( raster 0.65 mm) - dip20 i nie moge znalezc... w ostatecznosci moze byc 28. pozdr. Krzysztof.

Monitor CRT Philips
Hej. Takie pytanie trochê ratunkowe. W³a¶nie mi "pada" monitor Philipsa [107MB] Objaw taki, ¿e skokowo zmienia siê szeroko¶æ obrazu. Czasami z du¿± czêstotliwo¶ci±, (zmiany oko³o 5%) tak...
2
2

AVRISP mkII i Vista
Od jakiegoś czasu używam podróby AVRISP mkII (na USB) i do pełni szczęścia brakuje mi tylko, żeby to cholerstwo działało pod Vistą (którą mam w laptopie). Na stacjonarnym mam XP i wszystko...
3
3

Re: Szukam firmy - monta? przewlekany (2023 Update)
...część firm ma podaną cenę za pkt. w zależności od liczby nóżek i liczby pkt. na płytce oraz liczby płytek. A co do samego montażu to wydaje mi się, że takie ilości to będą...
3
3

Do bywalcow gieldy Wolumen w Warszawie
Potrzebuje kupic pilnie uklad ADC0804 Czy ktos moglby podpowiedziec czy jutro w sobote bedzie cos tam czynnego gdzie taki element dostane? Jesli pozostaje tylko niedziela to w jakim miejscu, pawilonie...
1
1

strzelnica (optyczna) zabawka dla dziecka
witam chce dziecku zbudowac zabawke, tylpu strzelnica. :strzelać sie będzie "laserkiem" za 5 złotych. celem będzie... no właśnie. Tu mam problem potrzebowałbym jak najprostszy układ z foto...
12
12

TV philips - pytanie z gatunku ulubionych
Witam, TV CRT 29PT9521/12 po włączeniu z uśpienia TV wydaje średnio głośny dźwięk ze środka, fonia jest, a po paru sekundach w momencie, kiedy powinien załączyć WN i pojawić się obraz -...
2
2

Przygasające światła w aucie i próba konstrukcji p
Autko nie jest jakieś stare, nie jest też nówka. Jest to amerykanska Honda Accord 2004... Wyraźnie widać w nocy jasność reflektorów zmienia się w czasie jazdy. Po małym dochodzeniu jakie...

Pomiar częstotliwości zapłonów w silniku
Cześć, Podłączyłem dzisiaj multimetr w trybie pomiaru częstotliwości do wyjścia cewki wyzwalającej zapłon (nie zapłonowej - tej, która informuje CDI, że należy podać impuls na...
15
15

Re: Schemat TV... poszukiwany - usterka ?
On 3 Paź, 16:07, "entroper" > wrote: Dzwięk jest czy też nie?
1
1

DIGITEMP
Witam, Nie wiem czy to tu cy na jakiego¶ linuxa pos³aæ: Widzê ¿e pojawi³a siê nowa wersja Digitemp 3.6.0. Nie oriêtuje siê kto¶ mo¿e czy w najnowszej wersji poprawiono obs³ugê DS2490 ? W...
1
1

Schemat TV... poszukiwany - usterka ?
Witam. poszukuję schematu do TV DUAL 4270 - DTV2 Tv sprawny ale nie działa w nim ani jedno gniazdo Euro... a potrzebuję do podłączenia tunera... Ktoś pomoże ewentualnie pokierować co...
13
13

CrossStudio i debagowanie
Witam. Czy w CrossStudio jest możliwość podglądu czasu (il. cykli zegara) wykonania danej procedury (fragmentu kodu), coś na wzór AVRStudio przy pracy z symulatorem. Tutaj oczywiście mowa o...
2
2

Microchip & ON kupią Atmela ?
Ciekawostka: Mariusz Łacina http://ww1.microchip.com/downloads/en/Finance/Investor%20Presentation.pdf http://ww1.microchip.com/downloads/en/Finance/Investor%20Presentation.pdf