Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Programista procesorów Renesas - seria H8 - Pilnie potrz
Witam Serdecznie Programista procesorów Renesas ( Hitachi )- seria H8 - Pilnie potrzebny Nie kowal !!! Nie praktyk !!! Nie taki co chce spróbować !!! Osoba konkretna znająca się na rzeczy !!!...
8
8

Transmisja bezprzewodowa - energooszczedna
Witam, Szukam sposobu na przeslanie niewielkiej ilosci bajtow bezprzewodowo. Zasieg: powiedzmy 50-100m w otwartym terenie (czyli ~10m w budynku). Predkosc transmisji - dowolna, moze byc i 100bps, moze...
13
13

Zdalne sterowanie radiowe a zasięg...
Witam! Mam następujący problem... Jest pomieszczenie w budynku z wielkiej płyty, pomieszczenie znajduje się na 3 piętrze i potrzebuje w tym lokalu umieścić odbiornik radiowy (radiolinię),...
1
1

Rozdzielenie sygnału wizji
Witam Piszę tutaj bo nie znalazłem innej grupy, a pytanie wg mnie raczej pasuje do forum. Mam kilka pomieszczeń w domu i chciałbym do nich doprowadzić sygnał wizji tj. mam dekoder Cyfry+ oraz...
3
3

problem z telewizorem LCD
Witam, mam problem z LCD hitachi. Obraz w jasnych miejscach dostaje dziwnych kolorow. Zrodlo (DVD, TV, komputer) nie ma znaczenia. Nawet na "sniezeniu" zmienia sie kolor. Wyglada to tak: ()Poczatkowo...
8
8

Pilnie potrzebny programista mikroprocesorów !!!
Witam Pilnie potrzebny programista mikroprocesorów Renesas (Hitachi) kontakt: 0 888 138 400 lub janiu Temat jest kierowany dla konkretnych osób. Jeśli jesteś osobą ,która chce spróbować...
84
84

co to za elementy?
Witam Czy to s± kwarce ? Jaka czêstotliwo¶æ ? 4M = 4MHz? pozdrawiam
1
1

Re: ladowarka do aparatu cyfrowego...
mam
1
1

ladowarka do aparatu cyfrowego...
Zgubila mi sie ladowarka, taka jak ta: w sklepie jest bardzo droga a nie mam czasu czekac az przyjdzie z allegro to chcialbym sobie przerobic z innej ladowarki i tylko mam jedno pytanie, do czego jest...
3
3

Wolne porty do GND czy w powietrze?
Jakie są za i przeciw dla obu sposobów zagospodarowania wolnych portów MCU (Atmega)? - bezpośrednio do masy - do masy przez rezystor - zostawić wiszące "w powietrzu" Dariusz Żołna
1
1

Zakupy przez Hong Kong Inventory Limited
Witam Ponieważ usilnie poszukiwałem pewnych układów scalonych trafiłem na Hong Kong Inventory Limited. Po złożeniu zapytanie dostałem ponad 100 ofert - większość ukryła się w spamie :)....
1
1

sterownik rtl8019as
Witam. Z dokumentacji rtl'a wynika ¿e ma on do dyspozycji 16kB ramu podzielone na strony 256Bajtowe czyli 64 strony. Dlaczego w setrowniku w kilku innych znalezionych przyk³adach ustawione s±...

1wire i podłączenie czytnika
Witam, Noszę się z zamiarem skonstruowania jakiegoś zamka elektronicznego, ot tak żeby potrenować. Kupiłem pastylkę DS1990A-F3 i czytnik tejże pastylki. W paczce nie zauważyłem jakiegoś...
8
8

ebooków na temat atmegi szukam :-)
Cześć Macie jakieś książki w formie elektronicznej, opisujące te procesory? Chodziłoby mi o ogólne wprowadzenie do tej rodziny, i opis programowania w assemblerze. Szukałem w uczelnianej...
2
2

co to za układ ST62T00
Witam Jest taki układ na płytce od odkurzacza która to reguluje obroty silnika, niestety regulacja nie działa, podejrzewam ten układ ST62T00 -to jakis mikroporocesor programowalny ? pozdrawiam
5
5