philips stereotoren

Ik heb hier een stereotoren Philips FW-C280, waarvan de eindtrap stuk is (AN7125), maar er zit me nog iets dwars. Er zit nl. een C'tje SMD met bruine kleur en die meet 0 ohm. Ik heb geen manual van dit toestel, maar deze SMD zit dicht in de buurt van de AN en hangt aan één kant aan de min van C2225, een elco van 3300µ. Iemand enig idee van de waarde? Of iemand een schema soms?

Bij voorbaat dank

Reply to
bouguy