Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht: maart 2013]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Enorm virus trojan op de Baco site !
Dus let op !! zie MS site of circ online etc.
12
12

Ikey usb recorder te warm
Hallo, Jaren geleden deze draagbare usb-recorder aangeschaft. Vanavond weer eens geprobeerd. Werkt wel goed behalve met de bijgeleverde netvoeding van 9 volt 500 ma. Werkt wel goed met 4 x 1,5 volt AA...
12
12

vraagje
hallo, Is er iemand onder jullie die mij kan uitleggen hoe de zendernaam kan ingegeven worden in een sony am-fm stereo-tuner type s-505es. Normaliter staat dit in de handleiding,maar het...
3
3

Transistor c5176
Ik ben op zoek naar 2 stuks 2sc5176 transistoren of een vervanger hiervoor. Heb al wat ok internet rondgekeken maar kan het zo 1, 2, 3 niet vinden. Deze transistoren zitten in een Ritelite acculamp,...
16
16

UT61E vraagje
Hi, Wie heeft een UNI-T UT61E digitale multimeter en kan mij antwoord geven op de volgende vraag... Volgens UNI-T product sheet van de UT61E heeft deze meter een een 2.2A bereik (voor AC & DC). Als ik...
2
2

Elektuur-2
Elektuur juli / augustus nummers 1983 t/m 2004 + 2007 Als extra'tje nog juli/aug 1975, 1976 en inbraakbeveiliging en alarmering. OPHALEN WODRT NIET VERZONDEN. Blijft één week geldig daarna gaat het...
3
3

Elektuur
Is er nog interesse voor jaargangen Elektuur 1971-1976 ? Wordt niet verzonden ! Afhalen in Oude Pekela. Ze gaan anders naar het oud papier.

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht: februari 2013]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Re: Buitentemp sensor Opel Corsa C bj 2002
nieuwsgroep toegevoegd.

samsung tv 6100 serie
L.S Dit is een wat lang verhaal Maar vooruit. Mijn vrouw is zeer slechthorend en voor radio en TV afhankelijk van een Sennheiser draadloze koptelefoon voor gehoorgestoorden. Werkt redelijk. Heb...
20
20

Gezocht: TL604
Hallo, Ik ben voor de restauratie van een wat oudere versterker (Peavey Classic VT) op zoek naar een TL604. Dit is een dubbele analoge schakelaar in een DIL8-behuizing, die in de reguliere handel niet...
2
2

Low cost and quick turn bare pcb
Min quantity : 2pcs and quick turn bare pcb factory! We are manufacture low cost, high quality PCB and quick turn prototypes in China. we also supply RoHS Compliance,Leed Freed PCB prototype. Silk...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht: januari 2013]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Kabellabels o.i.d gezocht
Bestaat er zoiets als een opklikbaar 'kabellabel' voor op bestaande 220v en netwerkkabels? Met opklikbaar bedoel ik (net als bij ontstoorkernen) twee halve buisjes die ik op een snoer/kabel kan...
35
35