Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

ALPS SCDA1A0901 Memory Card Connectors SD MMC Std mount 0mm stand-off
bij (USA) kan ik dit bestellen ... ALPS SCDA1A0901 Memory Card Connectors SD MMC Std mount 0mm stand-off maar ik zou dit graag in Belgie (of tenminste toch in Europa) willen bestellen, kwestie van...
2
2

Foutcode matchline
Hallo, Mijn 12 jaar oude Philips matchline 28 CL6976 is defect. Na een uurtje springt hij op standby en gaan er drie leds op de voorkant steeds een keer of 8 รก 9 snel knipperen (te snel om goed te...
2
2

PCB laten maken - gerberfiles, Excellon, ...
Hoi, Ik heb een print-layout in .brd en .sch formaat van een vriend doorgekregen nu wil ik er een 10-tal van laten produceren bij een PCB bedrijfje daar vragen ze mij Gerber files en Excellon...
6
6

Ik zoek, Ik zoek
Ik ben al een tijdje op zoek naar een component. Op het internet kan ik alleen groothandels vinden die dit component in grote hoeveelheden aanbieden. Het is een FAST RECOVERY DIODE uit een Panasonic...
1
1

wat kan dit zijn?
Heb hier een mobo met in de voeding van de proc een aantal ic's?? Ik vind hier o.a. een ic als het model 78M12. Op het ic de aanduiding NEC K3467 3YM. Het ic zit met de koelplaat op het moederbord...
7
7

stroomstoring/tv kapot?
Gisteren viel de tv weg, beeld viel weg, maar kwam weer terug, ook veel sneeuw. Na enige tijd bleek er op 1 groep geen stroom meer te zijn, stop was gesprongen . Vervolgens die stop vervangen en alles...
10
10

philips vcr vr110 /02
tis in de dvd tijdperk natuurlijk vrij kansloos vcr's repareren. maar goed ik heb hier een amper gebruikte philips vr110 /02 Het asje die en band moet laden , daar van zit een tand wiel van...
6
6

Re: Fl1.4 chassis, sops rep kit niet meer verkrijgbaar?
Ik ben goed geholpen, Dank u, Marinus

Welke code voor dvdspeler?
Wie weet met welke code ik een dvdspeler van het merk amiosonic aan kan melden bij een afstandsbediening van harman kardon? Of als iemand dat weet bij een afstandsbediening van samsung? Ik wordt een...

ervaringen 12v barwig dompelpompje?
Besten, Ik heb een 12 volts dompelpompje (Barwig) gekocht om slootwater op te pompen om mijn tuin mee te bevloeien, aangedreven door al aanwezige zonnepanelen. Nu gaat dat prima (10 liter per minuut...
27
27

Provison en afstandbediening
Weet iemand welk merk compatible is met Provision? Afstandbediening van Provision DVD is stuk en die algemene AB's hebben veel merken maar geen Provision. Joris.
1
1

Gebalanceerde mic ingang
Hallo ik ben op zoek naar een schema van een zo klein mogelijke schakeling die een gebalanceerde ingang naar een ongebalanceerde microfoon ingang mogelijk maakt dit alles werkend op een 9 volt...
2
2

Klein schakelingetje
Ik ben op zoek naar een (volgens) mij relatief eenvoudige schakeling. De situatie: buitenlamp van binnenuit geschakeld, deze wordt nogal eens vergeten uit te doen. Wat ik nu wil hebben is een...
6
6

Overspannings beveiligers
Is er eigenlijk verschil tussen goedkope overspannings beveiligers uit bijv. de bouwsupermarkt en de veel duurdere die ook wel aangeboden worden? De laaste vaak dan ook nog met een jarenlange...
41
41

Goede afgeschermde coaxkabel
Ik wil een goede afgeschermde coaxkabel kopen. Waar moet ik op letten en waar zou ik het het beste kunnen kopen? ET
5
5