Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Panasonic M7
Graag zou ik een oude videocamera van Panasonic de M7 wat nieuw leven willen inblazen, het defect dat zich voordoet is namelijk zo dat de motor van de mekanische sturing zoals openen-sluiten van...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk30
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

> [...]

> Hallo,i am searching for a repair manual for a sundox 12v-230 500-1000w,> power inverter ,anyone can help me?]model400014,, One transistor is exploded and not readable ,,Who has the numbers of the transistors
> Hallo,i am searching for a repair manual for a sundox 12v-230 500-1000w > power inverter ,anyone can help me?]model400014 One transistor is exploded and not readable Who has the numbers of the...

Vraagje DVD+amp-combo Philips LX3000D
Hallo, Iemand kwam hier vandaag weer eens aanzetten met een DVD+versterker+tuner- gedrocht, te weten de LX3000/22S, met de merkwaardige storing dat het ding pas lange tijd (> 15 minuten) na...
2
2

Auto antenne
Is er een simpele manier om de FM ontvangst op je auto radio te verbeteren? Het is een autoradio met een gewone uitschuifbare antenne buiten de auto. BNR is bijv. in het oosten van NL niet altijd goed...
5
5

Re: Schakelen met de mobiel & compact mobiel alarm met uitbelfunctie per GSM....
Fons wrote in news: Alleen zonde dat het ding 12v AC nodig heeft, ipv DC....dan was het ook echt mobiel te gebruiken (mits niet al te veel stroom trekkend). (in de maritieme sector bestaat een...

Re: !!!!!!!hallo,i am searching for a repair manual for a sundox 12v-230 power inverter ,anyone can help me?!!!model nr.400014
Re: !!!!!!!hallo,i am searching for a repair manual for a sundox 12v-230 power inverter ,anyone can help me?!!!model nr.400014

sataa op ide harde schijf?
Kun je een externe harde schijf (sataa) op mijn oude pc met IDE aansluiten via de usb?
15
15

hallo,i am searching for a repair manual for a sundox 12v-230 power 500/1000w inverter ,anyone can help me?
hallo,i am searching for a repair manual for a sundox 12v-230 power 500/1000w inverter ,anyone can help me? its for my garden solar instalation

2sa653 to-66
Hallo, Wie heeft er toevallig nog een 2sa653 (to-66) liggen of weet of ik er =E9=E9n in Nederland kan krijgen. Of misschien een vervangende? JP
2
2

naam van onderdeel
Ik ben op zoek naar de benaming van een onderdeel uit een motorloze afzuigkap. Het is een spoeltje waar een pennetje uitkomt als er spanning opgezet wordt. het pennetje drukt dan een klep open. Je...
4
4

Xiron Tv-Dvd combo
Hallo, Ik heb hier een Xiron (vestel) Tv-Dvd combo staan die er van het ene op het andere moment mee gestopt is. Tijdens het afspelen van een dvd was het in 1 keer over, de stand-by led brand nog wel...
5
5

soldeerbout op batterijen
Wie heeft er ervaring met een soldeerbout op batterijen? Ik heb de bout niet zo heel vaak nodig maar het is makkelijker om even de soldeerbout op batterijen te pakken dan eerst een haspel uit te...
21
21

Goede netwerk tester
Ik zoek een goede netwerk kabel tester. Er zijn genoeg apparaatjes te koop voor enkele tientjes waarmee je kunt zien of de aansluitingen goed zijn. Ik zoek echter een apparaat dat ook hele korte...
1
1