Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

graits nederland 1,2,3 en regionale zenders?
Je kunt gratis nederland 1,2,3 en de regionale zenders krijgen via digitenne... het modem kost bij de mediamarkt 69 euro.. heb ik begrepen (en gaat dan via digitenne van kpn), maar kan dit ook via een...
17
17

[rant, lang] incompetentie, oplichting, geknoei ...
Een tijdje geleden vroegen mijn ouders of ik binnenkort eens kon langskomen om naar wat dingetjes te kijken waar ze al lange tijd problemen mee hadden: de verwarming, een koelkast, een naaimachine en...
5
5

Autoradio error code
Wie kan mij helpen. Naar een aan rijding met mijn auto doet mijn autoradio het niet meet het gaat hier om een Grundig EC 4600 RDS met CD wisselaar. De melding op de display is errer 2. Men heeft mij...
12
12

Pioneer service manual
Beste mensen, Ik zoek de service manual van Pioneer type VSX-C300 Of iemand moet mij verder kunnen helpen. De versterker gaat na inschakelen over op "amp error" Eerst klapperde er een relais, die heb...
1
1

service manual Philips FT930 gezocht......
Hallo, Bij deze zoek ik een service manual van de Philips tuner: FT930, heeft iemand deze voor mij in PDF?? Mocht u er een hebben en gratis willen delen, mijn emailadres is : Bij voorbaat dank!!!
2
2

Optiecodes 32PW9515
Van de Philips 32PW9515/12 (MG2.1E AA) zoek ik de juiste optiecodes. Deze zijn samen met de geometrie instellingen uit het geheugen verdwenen. Ik weet dat deze normaal op de beeldbuis staan, maar deze...
10
10

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk42
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

CP90 AFT spoeltje televisie Philips.
Wie kan me vertellen waar het spoeltje zit voor de AFT? Het gaat om een Philips 14CE1201/10B Ik heb het schema wel, maar zie hem niet zo gauw terug.
8
8

GEZ: isolatiekralen verwarmingselement
Ik ben opzoek naar zo'n 100 kraaltjes van +/- 3mm doorsnede met een gaatje van 0,5 a 1mm welke gebruikt worden in verwarminselementen. Iemand nog een handje hier of daar liggen, of weet een winkel...
5
5

Overspannings beveilging, waarop letten?
Ik wil mijn PC, Stereo en TV eens voorzien van een overspannings beveiliging. Bij de bouwmarkt zie ik simpele stekkerdozen van circa 12 Euro, maar ook weel duurdere. Het verschil is me echter niet...
23
23

PLC cursus/simulatie?
Ik ben bekent met elektronica op MBO niveau maar het hoofdstuk PLC heb ik misgelopen. Is er een goede site waar ik dit kan leren liefst ook nog met een simulatie-programma erbij?
4
4

Beeldschermtroubles tv Sharp 21KF-80S
Onze vijf jaar oude Sharp TV vertoont sinds enige tijd mankementen. Eerst werd de zwarte 'achtergrond' groen. Daarna viel het beeld weg, verder werkte alles nog wel (geluid, kanalen, afstandbediening,...
7
7

Gezocht schema sony KVA2521D
Hoi, Gisteren bij het aanzetten (ik gebruik de schakelaar aan de voorkant, tis en blijft een ouud beestje) een kleine poef en een lichte brandlucht. Alleen nog een klein dun horizontaal streepje te...
1
1

AX 322

Sony TV valt telkens uit
Ik zit met een Sony KV-29FX11B (Chassis BE3D) die wel inschakelt, maar binnen enkele minuten ook weer uitvalt. Hierbij geeft de standby-LED de morsecode kort-kort-lang. Ik heb het toestel al grondig...
3
3