Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Leverancier LM385-ADJ
Ik zoek een leverancier voor enkele stuks LM385-ADJ maar kan niets vinden, prijs is op dit moment niet belangrijk. Het mag ook LM285-ADJ of LM185-ADJ zijn.
2
2

Mgnetron oven getrut
Hoi Afgelopen maandag een nieuwe magnetron oven gekocht. De vorige had het na 20 jaar begeven. Het nieuwe apparaat is erg truttig over wat je er in zet. Een halve (ovenvast glas) mok koffie opwarmen...
34
34

LED verlichting
hallo Het grote voordeel van LED verlichting op auto's is toch dat ze een auto-leven mee zouden moeten gaan? Ik heb al een paar keer een auto zien rijden met leds als achterlichten waarvan er 1 of...
9
9

Kent iemand de opvolger van de BF 245 ?
Een bekend fetje driepoot. Toch een universeel dingetje. Wat nu ?
13
13

Weirde deurbel bug
Hoi Ik heb al jaren een dispuut met pakketpost bezorgers; Dan vind ik een briefje dat ik niet thuis was, terwijl ik wel thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat ik ze het briefje in de brievenbus...
45
45

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, september 2015]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

hulp gezocht arduino EWF relay
Hallo, ik heb met een arduino een besturing gebouwd voor de keramiekoven van mijn vrouw. Onderdelen: Leonardo, een 2x16 lcdscherm, boardje voor K-type thermo koppel en een blok van vier relais, waar...
11
11

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, augustus 2015]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, juli 2015]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

De Hobby Computer Club (HCC) gaat een gebruikersgroep 'Interesse' 'HCC!drones' oprichten!
De Hobby Computer Club (HCC) gaat een gebruikersgroep 'Interesse' 'HCC!drones' oprichten! Aanmelden HCC!drones Drone Op de hoogte blijven van alle ontwikkelen rondom drones en wat hiermee gedaan wordt...
1
1

spdif luidsprekers aansluiten?
Ik wil graag een mediaspeler kopen maar hier zit geen audio aansluiting op maar alleen hdmi en spdif. Is er een mogelijkheid om hier rechtstreeks luidsprekers op aan te sluiten?
8
8

Drone
Ik heb een mini-drone gekocht, goedkoop dingetje, maar na enige oefening kom ik er binnenshuis rondjes mee vliegen. Echter op zolder raakte hij achter een hoop spullen en ook na ettelijke zoekpogingen...
47
47

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, juni 2015]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Liquid Electrical Tape
Hallo mensen, Kent iemand een lokale/goedkopere versie van het Amerikaans "Liquid Electrical Tape" (flesje vloeibaar "rubber" met kwastje om elektrische verbindingen vochtdicht te maken)? De echte...
5
5

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, mei 2015]