Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

HW designers: waarom die monitoren zo hoog?!
Ik geef toe: het is een oude lullen probleem.. Ik , als 50+-er, heb een multi-focaal bril. Bij het lezen van boeken, of werken met laptop, kijk ik een beetje omlaag - dus door het leesgedeelte van de...
36
36

Bosch accuboor laadt niet meer op.
Het lampje op de lader moet gaan knipperen als hij laadt (NiCad) maar het bleef continue branden. Paar uur laten staan, maar de accu bleef leeg. Werd ook niet warm. Hij was al een tijdje niet gebruikt...
26
26

Re: ATX stekker, pennen onbeschadigd verwijderen?
"Benji" schreef in bericht news:0Hr0k.40932$ Misschien eens bevragen in news:nl.hobby.elektronica ? Connectors moeten hier toch ook ergens te koop zijn.

Ultrasoon afstand meten
Graag had ik een volgende schakeling gemaakt; ik zou willen meten hoeveel water er nog in onze regenput staan en had daarbij gedacht aan het ultrasoon principe. Zou zoiets mogelijk zijn of zal het...
5
5

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk22
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Gebruikershandleiding
Hallo ik ben op zoek naar een handleiding voor het instellen van de zenders op een televisie Hitachi CL2856TAN .Ik weet wel hoe ik zenders moet zoeken maar niet hoe ik deze vast moet leggen in het...

ultra bright leds voor beamer
Ik wil mijn beamer lamp die overigens nog niet veel branduren heeft vervangen voor een LED paneel met felle leds.(is ook veel zuiniger dan die 190 watt UHP lamp) Ik dacht zelf aan een 120 leds op een...
2
2

Samsung DCB-H360R ontvangt geen ir-signalen meer
Heel raar. De afstandsbediening van mijn Samsung DCB-H360R werkt niet meer goed. Ik kan er niets meer mee in combinatie met de decoder. Natuurlijk heb ik alle voor de hand liggende dingen al...
5
5

Aquastop AEG vaatwasser resetten
NA het eco-vaatwasprogramma met deze nog niet zo oude AEG vaatwasser type nr Favorit 40730 stonden 3 leds te knipperen, ECO en de bovenste 2 van het indicatie venster (spoelen en drogen). Volgens de...
10
10

AN22023( motor controller chip)
Hoi, Ik heb hier een defecte WII spelcomputer op mijn werkbank liggen waar de AN22023 van defect is. Iemand enig idee waar deze chip te verkrijgen is? Alvast bedankt. FISH

sony kv c25 horizotaal beeld smal
hallo, Ik heb een oude sony Kv.c25 met prachtig beeld, alleen is het beeld nu horizontaal steeds smaller geworden. Nu blijft die smal, maar hoe langer de tv aanstaat wordt het beeld iets groter....
1
1

Ktv 25PT1706 Chassis EM2 E AA
Hallo bij deze tv is het probleem dat als je hem inschakeld dan start hij normaal op . Na enkele seconden begint het beeld te pulseren en synchronisatie valt weg.Het beeld stort dan ook horizontaal en...
7
7

tv schakelt automatisch aan
Mijn tv schakelt automatisch aan wanneer de elektronische programmagids wordt gedownload 's nachts. Hoe kan ik dit verhelpen?
2
2

Display verlichting Pioneer autoradio
De autoradio werkt met een computervoeding maar sinds vandaag is het scherm bijna niet meer verlicht na het opnieuw aansluiten van de voeding Spanning +/- 11.9V. Is het mogelijk de helderheid te...
4
4

Re: hoe zit dat nu, boost control
"oilburner" wrote in news:30fa2$48395334$d4bb69bf$ Heb jaren geleden al eens tevergeefs geinformeerd of ik geen variabele turbo-boost kon realiseren, zodat ik ook een wat potenter/'giftiger' voertuig...
2
2