Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

autoadapter
Beste NG, regel mijn stroom voor de laptop aan boord via 12 v accu dan via een mobitronic omvormer die de stroom weer terug brengt tot de benodigde Volts, waar de laptop op werkt. Is het voor het...
1
1

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk28
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Vraag Philips EM5.3E-chassis: geen beeld
Een 28PW9505/12 (EM5.3E-chassis) vertoont een raar probleem: het ding geeft bij TV kijken wel geluid, maar geen beeld -- of beter alleen nog egaal blauw beeld. Teletekst werkt nog wel. Nu is volgens...
2
2

De ideale achteruitrijcamera....:))
Tis alleen niet duidelijk of de bril half-transparant is....:)) Vraagje aan de visionistische electronici: Bestond er al zo'n koppeling tussen gyro-bril en beweegbare kamera, in de categorie...
3
3

Daewoo DTH-2881 chassis CP-830F
Bij deze TV was de PTC defect, deze heb ik vervangen samen met de zekering, nu wil de tv niet opstarten, heel even HS en dan gaat de led rood/groen knipperen? Iemand een idee?
1
1

Rho
Kent hier iemand het Rho (?) coëfficiënt van (rood) koper? (bij normale temperatuur) en dat van zilver? Op google vind ik het niet direct, ik vraag dus ook niet dat iemand de moeite zou opbrengen...
4
4

Re: Bediening naaimachine
Cross post naar news:nl.hobby.elektronica gezet
3
3

30MMF
Dag, Staat hier in een oud (1960) schema een aanduiding van een C van 30MMF. Ik heb het idee dat dit 30pF moet zijn. Kan iemand dat bevestigen? Dirk
6
6

Sluimergebruik van wasmachine die "uit" staat
Geinspireerd door de discussies over zuinige wasmachines heb ik eens gemeten wat mijn 10 jaar oude machine qua energieverbruik doet per cyclus (bleek D klasse te zijn, cyclus getest met 5 kg was,...
35
35

digitenne?
Lukt me niet om via de dvdrecorder met digitenne op te nemen. Schijnt bij meer moeilijk te zijn. Heb een single tuner. Wie weet?
1
1

Epson printer
Hoi, Wie weet waar ik een schema kan vinden om een Epson printer uit elkaar te halen? Het is een Epson stylus CX6600. Wil de print kop eruit halen, en deze eens grondig reinigen. Apparaat heeft nooit...
2
2

La Methode Rudelle: camion, brommer, of motoculteur met ellentriek (les éoliennes, je suis pour).
Uitvinder van de motor die oplaadt bij afdalingen... Lassen met een zonnepaneel?? Gevonden in La depeche du Midi, (op vakantie) De kerel woont in Andouque nabij Albi. Video: website: En dan nog dit:...
3
3

FESTO
Kan iemand mij informatie geven waar ik vervangstukken voor de machienes van het merk FESTO kan vinden, het gaat meer bepaald over de cirkelzaag AP68E waarvan de rotor moet vervangen worden. Zowel in...
4
4

Wie kan me helpen aan informatie over de Philips 107T monitor.
De Philips 107T21 heeft een poos heel goed gewerkt maar gaat nu regelmatig op zwart. Ik heb hem al opengemaakt maar kan op het oog geen oorzaak vinden. Geen nare luchtjes of verfrommelde, gebakken...
2
2

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk27