Vestal 11AK45 Ø/W Fejl

Nogen der kan hjælpe med en Ø/W fejl i et JVC(Vestal) 11AK45.

Har prøvet at skifte vertikal udgangs icen som jo også indeholder Ø/W men ingen forskel..

Problemet ligger jo nok i jeg kun har et totalt ulæseligt diagram...

Men har set fejlen før, så tænkte der måske var en der kunne huske løsningen..

Hilsen Jan

Reply to
Ingelsen

"Ingelsen" skrev i en meddelelse news:4587e128$0$836$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Jeg kan desværre ikke hjælpe med tips, men hvis du har en mailbox med plads til omkring 5Mb, så har jeg en del dokumentation, inclusive diagram i nydelig kvalitet.

mvh Ebbe

Ebbe [7000]

Hmm, kører sådan en æske ikke med en FET og en spole som Ø/V? Ved godt TDA8350Q kan lave ø/v men det mener jeg ikke de anvender.

Jeg ville kigge de to komponenter igennem først og ligeledes den der kondensator (i omegnen 0.33µF 250V) i forbindelse hermed. Kan have tabt værdien eller have dårlige lodninger...

(Ovenstående er frit fra hukommelsen, så afvigelser kan forekomme :))

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to