Øv Pis

Hejsa. er ny i gruppen. Havde inderligt håbet at min gamle XBOX. 3 og et halvt år gammel kunne holde indtil 2 eren kom.... men nej... ikke engang nye spil kan den læse. Jeg har allieret mig med en god ven, som er et geni til at reparere den slags, kan der gøres andet for at hjælpe en gammel laser, end at rense på undersiden af linsen? Sommetider lyder det nærmest som at skiven kører "skævt" eller forkert derinde, kan det være et defekt tandhjul??

Jeet.

Reply to
Kasper Simonsen

Hej Hej..

Hmm er der ikke noget med at man bare kan udskifte dvd-drevet, det er vistnok almindelig IDE standardrev !!

m.v.h.

Jesper Nielsen

Reply to
Jesper G Nielsen

Ikke helt, prøv at kigge lidt på:

Det kræver dog at du har sårn en bandit modification i. ;)

Der er et par andre tutorials her også:

--
Anders W. B.
2års Elektronik fagtekniker lærling