Triac søges

hjælp jeg har dummet mig og brændt en triac af. Model BTB24 800BW Har fundet den her

men lagerføres ikke. Prøver at kontakte firmaet i morgen, men lidt hjælp herfra ville også glæde mig /Carsten

Reply to
Simsalabim

Hejsa,

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at spørge Per ved

om han kan være behjælpelig. Det er MEGET dyrt at handle hos Farvell, og endnu dyrere som privatperson, hvis overhovedet muligt.

/Claus

Reply to
Claus

Mange tak. Jeg prøver