total billig høretelefons-forstæker ??

Hejsa

Til noget optagelse af kor, vil jeg bygge en høretelefons-forstærker så koret kan få monitorlyd direkte i øret, så ikke monitorlyden kommer med i mikrofonerne.

Men nogen der har et forslag til en meget simpel, meget billig, og nem forstærker ?

Det må gerne være mono, og der er som sådan ikke krav til kvaliteten ud over det selvfølgeligt skal kunne bruges... (Tror I fatter meningen)

Der skal være 12-15 udgange, og det er jo nok et must at man hver især kan regulere lyden.

En tanke jeg selv har leget med, er at bruge en lille hifi-forstærker, lave noget med 15 ledninger med et potmeter på hver, og så bare samle det i højtalerudgangen på forstærkeren...

Håber på lidt hjælp.

mvh. Hans-Henrik Andresen

Reply to
HHAndresen

Det var da en løsning :-)

Kombinér med disse:

De koster knap 150,- i Bilka - der kan sikkert opnås en vis mængderabat ved køb af 15 styks. :-)

Jeg bruger dem når jeg er til netparty. Udgaven uden regulering (og med kortere kabel) har fundet vej til min Walkman.

--
Mvh
Jesper Poulsen

Jeg købte en god portion hovedtelefoner i min lokale Tigerbutik for et par år siden. Den gang kostede de 20 kr. Det ser ud til at de er steget lidt i pris, men forbavsende god kvalitet til ikke mange penge.

. Jeg kan se, at det ikke er helt den samme udgave, som den jeg købte. Måske er de endnu bedre. Dem jeg købte er skruet sammen og kan derfor repareres meget let (?). Kombineret med en Behringer 8-kanals hovedtelefonforstærker
(16 hovedtelefoner), så er du godt kørende til ingen penge. Mvh Erik

Reply to
Erik Andersen

Jeg er sikker på alle har deres egne høretelefoner så det er ikke et problem, men der må da kunne flækkes noget sammen der er billigere end de 1250 kr. Selvom det ikke er dyrt altså..

/HH

Reply to
HHAndresen

Hej HHAndresen

Lav en flok af disse her:

JA DER er vi inde på noget af det rigtige...

Takker.

Max skrev:

Reply to
HHAndresen