Temperatur Føler der kører på 24V DC

Hej, jeg har IHC i boligen og vil nu gerne tilkoble en temperatur føler til kontrolleren..

Men sådan en findes ikke..

Så jeg kan vel selv bygge den, er ikke bange for at bruge loddekolben.. hehe.

Men savner hjælp eller endnu bedre måske et link til en tegning jeg kan kopiere..

Alt hvad det skal kunne er at være enten High/Low ved plus grader og det modsatte når vi når frysepunktet.

Krav den skal kunne køre på 24V DC Og skal kunne trække et relæ i output..

Håber i kloge hoveder har løsningen..

Hilsen Jan

Reply to
Ingensen

Ingensen skriver:

Altså vil du gerne have et setounkt ved cirka frysepunktet som trækker et kontaktsæt og ikke andet?

En mekanisk termostat - den virker altid.

Hej Ingensen

Sådan en hedder en frostvagt og sidder i mange klimaanlæg og sådanne indretninger. Men hvis du vil lave noget selv, ja så er der et oplæg her: