Tandberg Tuner Amplifier Hi-Fi FM Manual/diagram sø ges

Tandberg Tuner Amplifier Hi-Fi FM

Skulle nogenher kunne hj=E6lpe med en manual/diagram for ovenn=E6vnte. Jeg har et par stykker som gerne skulle op at k=F8re.

Jeg har k=F8bt et diagram hos NRF, men det er af s=E5 d=E5rlig en kvalitet at det ikke kan l=E6ses.

P=E5 forh=E5nd tak.

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

Den 15-09-2011 23:07, Børge Larsen skrev:

Prøv at søge her:

det kræver registrering, men den er gratis :-)

--
Uffe Bærentsen
Reply to

Tak for tippet Uffe! Men den er der ikke.

M.v.h. B=F8rge

Reply to
Børge Larsen