Strømforsyning til Philips DVD 3570.

Strømforsyningen er type AC7010LF virker ikke. Jeg leder efter et elektrisk diagram. Har fundet servicemanualen til maskinen, men strømforsyningen er kun vist som en blok. Alternativt, hvor finder jeg en brugt maskine, som jeg kan pille strømforsyningen ud af. Hvor findes der brugthandlere der kunne tænkes at have sådan en maskine.

Reply to
JensJ