Stort tab i ledning til 12v køleskab, hvad gør jeg?

"Roberto Saldo" skrev

Nomogrammet *er* til 12 volt!

Claus

-- Tyverialarm sælges! Kun kr 499,- Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere. Helt ny, alt er med i pakken. Nyprisen er næsten kr 1000,-

Sendes gerne.

Reply to
Claus Tersgov

"Roberto Saldo" skrev

Hvis du kunne ohm's lov, så var der ingen grund til at mistænke noget forkert :-)

I grafen er 50 amp lig med 600 watt, og så har du allerede fået spændingen foræret. Det er jordens simpleste regnestykke.....

Claus

--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer.  3 styk trådløse rumfølere.
Helt ny, alt er med i pakken. Nyprisen er næsten kr 1000,-
www.tersgov.dk/hub Sendes gerne.
Reply to
Claus Tersgov

"MIK" skrev

Kun hvis du lader via en generator, ellers kan jeg ikke se, hvad du skulle bruge den til.

Claus