Størrelse på print hvordan ?

Hej !

Jeg har fundet en diy metaldetektor på nettet som jeg ville prøve at lave:

Kaj Kristian Thomsen

Hej Kaj

Hvorfor køber du det ikke af ham der har lavet det ?

"Kaj Kristian Thomsen" skrev i news:44274345$0$2085$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk

Hvis du ser på side 12 i denne fil så er der et layout i 1:1

.pdf

Jeg kan muligvis godt lave et print til dig "send mail"

-- Hilsen Peter N Petersen

Privat
Firma

Reply to
15kw

Hvordan laver du dobbeltsiddede print med gennemføring ?

--
Mvh
Jacob

Hej Jacob

Hvis du nu kikker på side 12 vil du bemærke at det er et enkeltsidet print til leadede komponenter, printet på side

13 er dobbeltsidet til SMD komponenter.

:)

--
Mvh
Jacob

Hej Max

"Max" skrev :

Jeg har prøvet at maile til ham (Carl moreland ) flere gange, men ikke fået svar. Der står godtnok en adresse på siden, men jeg synes ikke lige jeg vil sende pengene i en konvolut uden at have hørt fra ham først- ellers havde jeg skam købt et færdigt print. :-)

Mvh Kaj

Reply to
Kaj Kristian Thomsen

Hej

"15kw" skrev :

Jeg har godt set det, men...? jeg ved ikke hvad der går galt her, det bliver alt for stort når jeg printer det ud fra Adobe reader, det fylder næsten en hel A4 side hvis det kun er layoutet, printer jeg hele siden ud ser det næsten normalt ud men af en eller anden årsag bliver det strukket ud, og den skriver siden ud kant-til-kant.

Mvh Kaj

Reply to
Kaj Kristian Thomsen

Kaj Kristian Thomsen skriver:

Jeps, du kender benafstanden på en IC, dem er der et par stykker af på printet, så du skal "bare" skalere efter dem.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Hej Kaj

Han er da aktiv i forumet, så måske du skulle prøve der.

"Kaj Kristian Thomsen" skrev i en meddelelse news:4427c7bb$0$2089$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

I udskrift dialogen på Adobe reader skal du ved "Sideskalering" vælge "Ingen", ellers ændre Adobe størrelsen så det passer til papirstørrelsen.

Reply to
Allan Soerensen