spørgsmål: følsomt måleudstyr

Hej

Jeg er på udkig efter noget udstyr som er i stand til at registrere meget små ændringer i elektriske/magnetiske felter. Det skal kunne lagre målingerne i real-time. Hvor finder jeg sådan noget udstyr?

Tak :o)

Reply to
Brother Numzi

Den Sun, 24 Jul 2005 00:08:15 +0200, "Brother Numzi" skrev:

Køb Ørsted satelliten:

Jens   OZ2JP   www.oz2jp.dk
Something is rotten in the state of confusion.
Reply to
Jens Petersen

Du må lige åbne noget mere for godteposen for at man kan besvarer dit spørgsmål. Hvad forstår du ved elektriske/magnetiske felter ? Hvilke enheder ønsker du at måle, strøm/spænding/flux/? Hvor små ændringer ønsker du at kunne registrerer ? Hvor nøjagtige ønsker du at dine målinger er ?

/Hans

Reply to
Hans Kjaergaard

Jeg lever af at lave den slags, sp du kan kontakte mig udenfor dette forum.

Bo-at-sidebanen-punktum-dk