simple kredsløb

Jeg har ledt og ledt, men ikke fundet. Jeg savner en hjemmeside med alle de simple kredsløb: Astabil multivibrator Monostabil Flip-flop Timerkredsløb osv. Helst både som transistorkredsløb og de digitale med and og or gates osv.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

"Leonard" skrev i en meddelelse

Det er nok ikke lige hvad du havde tænkt på men der er masser af Circuits i disse link også rigtig mange af dem du efterlyser ,men en side hvor det hele er på er svær at finde som du jo også selv skriver , håber at du kan bruge noget af dette her :)

  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen
Michael Meidahl Jensen

Analoge kretser.

national.com - application notes AN29, AN31

HM

Reply to
Harald Mossige

Leonard skriver: