søges: Datablad på CD1031CS Defelct ion circuit

Hej.

Jeg har gennemtrawlet det meste af nettet snart, efter er datablad på en CD1031CS Deflection-amplifier.

Den sidder i et lille 5.5" B/W CRT-Tv som jeg roder lidt med at ombygge til et logik-oscilloscop :-) Jeg har fundet et datablad, men på kinesisk og der er ingen forklaringer på noget i det... Jeg er ikke ekspert i TV-teknik så der er en del ting der forundrer mig...

Er der nogen der har datablad på den, eller kender en erstaning der er pinkompatibel?

Forresten, det ender nok, med at jeg laver min egen deflection-forstærker i sidste ende, og laver S-korrektionen i ren software da det alligevel bliver rent digitalt styret. Nogen der hurtigt kan komme med et bud på en egnet deflection-kreds der virker i hele frekvensområdet fra DC til f.eks. 20 KHz ? - Det ser ud til, at denne der sidder i, ikke kan køre meget andet end 15,625 KHz.

Horiz/Vert. afbøjnigsspolerne er testet ved DC, og kræver følgende power for fuldt udslag - jeg er godt klar over, at der skal noget mere spænding bag for at styre dem ved højere frekvens:

horizontal impedace: 0.8 Ohm vertical impedance: 3.6 Ohm

horizontal voltage swing: +/- 1,5V 1.26A Vertical voltage swing: +/- 2V 0.46A

MVH, Per Jensen.

Reply to
Per Jensen

er det den her

-- thomas

Reply to
none

er det den her

Hej Thomas.

Nej, det er ikke den, databladet giver ikke rigtig mening. Det datablad der passer er dette

// Per.

Reply to
zapro