Søger lidt information

Jeg skal bruge et SWR meter som kan anvendes op til 2 GHz eller 2.5 GHz

Nogen der kender et produkt som kan anvendes, det må også gerne være til lidt mindre frekvenser fra 900 MHz

/ Niels

Reply to
Qbic [6400]

Hej Niels

Kender du ikke en meget aktiv radioamatør, så har han måske et Bird Wattmeter, måske et type 43 du kan låne. Et Bird er hvad der sætter standarden i den kategori.

Jeg har et Bird meter som jeg absolut ikke har brug for mere - så hvis du er interesseret så send mig en mail mvh Allan

Reply to
allan

Jeg takker for respons, jeg vil forhandle lidt med Allan om køb af hans, men ellers vil jeg henvende mig til pip elektronik og høre om deres priser.

/ Niels

Reply to
Qbic [6400]