Søger en der kan lodde SMD

Hejsa..

jeg har gang i et lille projekt med at udskifte alt instrument lys i en bil til blå, i den forbindelse har jeg to kontakter til sædevarme, hvor der er en skale med 3 lys.. kontakten er så lille at jeg må formode at det er smd dioder, dem skal jeg have skiftet. og i den forbindelse søger jeg en der kan gøre det for mig.. og jeg søger en pro.. kontakterne er forholdsvist dyre hvis de går i stykker, jeg har ikke meget forstand på smd så vil lille foretrække at du også får fat på de komponenter der skal bruges, måske skal der også skiftes en modstand eller to..

Du må meget gerne skrive dit telefonnummer til mig så vi kan få en snak, jeg betaler selvfølgelig for det..

Skriv til snipped-for-privacy@REMOVEw-net.dk

eller her i gruppen

Mvh Brian

Reply to
Icenfire (6920)

Hej Brian

Måske du skulle hvor i landet du befinder dig.

Hej Max.. det står efter mit navn "icenfire (6920)"

;)

Men ellers kan postvæsnet nok klare opgave.. hvis bare man pakker sikkert ind i en rulle bobbelplast, så pakken kan holde til at blive kørt over af en gaffeltruck, så skal de nok nå frem..

//Brian

Reply to
Icenfire (6920)

I nærheden af Videbæk :-)