Re: Møntindkast

Hej Anders,

Joe... Men min er nu alligevel liidt mere avanceret. Der sidder nogle spoler der måler på mønterne!

> Jeg har dog endnu ikke haft tid til at prøve noget som >> helst - men OK jeg har også kun haft det en 3-4år ;-) > > Jeg har heller ikke (endnu) fået bygget min sparebøsse med saldovisning og > min ældste søn havde lige lært at gå da jeg fik møntindkastet ;)

Kommer tid kommer råd. Måske til børnebørnene ;-)

/Anders

Nå, OT i denne gruppe, så EOD herfra (men FUT sat). > > > -- > Venlig hilsen, > Søren > * If it puzzles you dear... Reverse engineer * > LM317-PSU-Designer v1,0b
Reply to
Anders F