Re: Køleplader

Altså 30 cm lang, 12-15 cm høj og 3-4 cm profiler. Køleværdien er ikke så

> vigtig. > Min idé er at spænde 6-7 harddiske ind imellem 2 køleplader og bruge dem

til

køling af harddiskene. > Hvor kan mak købe sådanne køleplader og hvad mon de koster ?

Du kan prøve at checke forretningerne på min liste:

Men EN langsomt gående blæser kan sagtens køle 3 harddiske (monteret over hinanden og blæseren foran) og det er nok væsentligt billigere.

Reply to
HKJ

Villy Jensen skrev :

Hej Villy

Ja 2 x ½ 264-670 ville være fin! Men da jeg skrev indlæget var jeg ikke klar over at aluminiums kiloprisen var højere end guldprisen! Noget vil jeg ofre, men... (mon ikke prisen er uden moms, fragtmand og vagtfirma :-)

--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 05.08.03)
Reply to
Michael Lund Sørensen

Hvis du bor i nærheden af en større havn, kunne du måske gå ned til en af havnesmede, og købe et par stykker alu profil det tror jeg ikke vil koste dig retmeget..

mvh Christian

Reply to
Tina Jensen-Sondrup