Rørforstærker

Hej NG

Jeg er på jagt efter et diagram over en singleended rørforstærker, mener jeg har set en i et dansk HiFi/elektronik blad, for ca. 15-20 år siden, men det er desværre ikke et jeg ligger inde med, så jeg håber det er et der kan fremskaffes gennem dette medie.

B N

Reply to
B N

Prøv at se på f.ex.

M.v.h.: Tonni "B N" skrev i en meddelelse news:3f0c6c66$0$76146$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

jeg

det

Reply to
Tonni

Hej igen!

Jeg kom til at tænke på denne side:

- Den er godt nok ikke på engelsk, men diagrammerne er interessante!!!

Forresten vedr. vt52.com. - Kig lidt på deres links....

M.v.h: Tonni

"Tonni" skrev i en meddelelse news:3f0d6e43$0$48890$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Reply to
Tonni