PAN kredsløb

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med PAN kredsløb, dvs. kredsløb som bruger kroppen som ledning/kommunikationsvej. Det jeg er mest interesseret i er selve diagrammer, men nyttige links/erfaringer vil også være godt. Jeg har søgt via Google, men kan ikke lige finde nogle diagrammer på komponentniveau.

Hvis du har noget du kan bidrage med, vil jeg blive meget glad.

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Reply to
Rasmus Christiansen