Manglende billede på Kennex TV28S

Hej. Jeg har et Kennex TV28S-tv, hvor billedet mangler. Når jeg tænder det, så er der kun sort skærm, men lyden er god nok, ligesom tekst-tv fungerer fint. Ligeledes fungerer min DVD-afspiller via scart, så det er vel ikke billederøret, der er stået af? Alle gode forslag modtages meget gerne.

Søren

Reply to
Søren Nielsen

Hej.

Nej det er nok ikke billederøret, men der er da trods alt forskellige mulighedder. Hvis ikke du har helt styr på diagrammer osv. så kontakt evt. Coop danmark som forhandler disse. Altså Kvickly, Brugsen osv. Så kan de sørge for et tilbud på det ved at sende det videre til Dansk Teknik Center (Dog kun fyn/sjælland).

Koster ikke mere end et par hunderede.

Mvh. Michael. Dansk Teknik Center.

er

Reply to