Kabel

Kasper skriver:

Afhænger af temepraturen.

I mølletårne er det godkendt at man crimper ledninger sammen og reparerer isolationen med - tadaaa - krympeflex.

Her snakker vi 690 volt og 200A.

Klaus

                 http://home6.inet.tele.dk/moppe
Reply to
Klaus D. Mikkelsen

Hej Kasper

Af naturlige årsager er krympeflex normat lavet af brandhæmmende, ikke dryppende selvslukkende materialer. Selv UL som lider af en sygelig angst for plast og brand har ingen problemer med krympeflex.

--
Mvh Max
Reply to

Oki... jeg vidste det bare ikke :)

Kasper

Reply to
Kasper

Er det ikke blot et barbermaskinestik?

Der sidder formodentlig alm. stikprop til lysnettet. Lav/tag en ganske almindelig forlængerledning med kabel-hunstik (forlængerstik) i den ene ende (til stikproppen i det medleverede kabel) og ganske almindelig stikprop til lysnetkontakten på væggen.

Ikke så meget hokus-pokus om det.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

En liten språkkomentar:

I setningen: > Ja det er da godt at alle ikke er lige så asocial som du selv er.:

"alle ikke er lige så asocial" Alle = subjekt er = predikat

ikke hører til er, altså: ikke er.

omformer vi setningen til: "ikke alle er", blir det tydelig at ikke hører til "alle", altså: bare noen er - -.

Den første setningen tolker jeg som ekvivalent med:

"ingen er like asosial - - "

Er det bare jeg som har denne språkforståelsen, eller er den utbrett også i Danmark (også).

HM

Reply to
Harald Mossige

Det gør ingen forskel for forståelsen om "ikke" er før, eller efter "alle". :-|

Ikke på dansk ihvertfald.

--
mvh
Orla Pedersen

Hej Harald

Må jeg ikke anbefale dig at bruge dk.sprog til den slags ?

Mvh Max

Reply to
Max

Selvsakt kan du det. Jeg valgte denne gruppen for å nå en gruppen mennesker der jeg synes problemet er mer aktuellt. Korekt språkbruk er ikke det samme som aktuellt språkbruk. Derfor.

HM

Reply to
Harald Mossige