Køleskab køler ikke

Hejsa

Håber det er rigtig gruppe, ellers får jeg det temmeligt sikker at vide...

Jeg har et 3 år gammel Electrolux køleskab der er holdt op med at køle.

Gætter på det er termostaten... hvad siger i andre ?

Og hvor finder jeg den termostat-bandit ? Er det 'bare' hjulet hvor jeg stiller grader, eller er den mon 'ekstern' ?

HVIS det er termostaten, er der så andet at gøre end at skifte den, eller kan man være heldig at reparere den ?

mvh. Hans-Henrik

Reply to
HHAndresen

prøv i dk.teknik.el hvor der findes 1.5kvadrat elektrikere...

Bo Bjerre skrev:

takker - prøver

Reply to
HHAndresen