Køb af elektronik-løsdele.

Hej

Jeg skal finde nogle stumper til Thomson og Hitachi fladskærme, og jeg har funde delene hos både Farnell og Digikey.

Spørgsmål:

Hvad koster fragten hos Farnell? De vil have 50,- for beløb under 500,- og dertil kommer fuld fragt pris - hvad er denne? Kan ikke finde tariffer nogen steder hos dem...

Digikey.dk - Kommer der told og moms på køb herfra? De har vist fast pris på levering som er 18 euro, som man jo må leve med. Det bliver bare en del hvis det også er med told og moms oveni.

Og så vil jeg lige undersøge Aswo igen, men mit kundenummer er åbenbart ikke længere aktivt. Har heller ikke brugt dem i lang tid.

--
Mvh, Kim
Reply to

Hej Kim

Find dem på eBay, det er langt det billigste.

--
Mvh

On 05-08-2012 13:55, Max wrote: ...

Ja, men der er bare to aspekter:

1) Tiden det tager at modtage delene. 2) Jeg har været uheldig at købe stumper af tvivlsom kvalitet (tror desværre det var kina-kopier trods annoncen påstod originale).
--
Mvh, Kim
Reply to

Er det løse komponenter eller moduler?

Jeg har på det sidste handlet begge dele hos Aswo med stor tilfredshed, mener porto er ca 65,-

MVH Lars Arup

"Kim" skrev i en meddelelse news:501e5e5b$0$281$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Lars Arup

Primært løsdele. Ellers kan rep. dårligt betale sig...:-|

Lyder rimeligt. Farnell er sgu en kende pebrede (læs: den forkerte side af 200,- så vidt jeg kan se).

Må se at blive genaktiveret hos dem, tak :)

--
Mvh, Kim
Reply to

Hva' med Mouser.com? De skriver: "All prices _include_ duty and customs fees on selected shipping methods."

Mvh Jonas

Reply to
Jonas Bo Jalling

Jeg har haft købt en PIC-programmer og en håndfuld processorer på Mouser.com, de leverer tilsyneladende fra et EU land, Sverige ?, så man er dejligt fri for toldpostkontorets inblanding, især det ublu gebyr på

160 kr for at opkræve momsen, gebyret går iøvrigt lige i foret på Danske Bank og IKKE postvæsenet.

mvh ..... Peter

Reply to
Peter Rosenthal

Den 05-08-2012 13:51, Kim skrev:

Aaaerh, Kim, du smider da bare en mail til mig på info snabela s2v pkt dk, så ser jeg i skufferne - der er vist i ny og næ nåed vi ka bytte med...

/ Lars

Reply to
Lars / Viborg

Hej

On 08-08-2012 18:49, Jonas Bo Jalling wrote: ...

Også en mulighed, dem havde jeg glemt. Takker.

--
Mvh, Kim
Reply to

Hej

On 08-08-2012 22:09, Lars / Viborg wrote: ...

Ok, det husker jeg lige i fremtiden :)

--
Mvh, Kim
Reply to