Køb af Atmel AVR'er - hvor

Hej

Hvor i DK (gerne online) kan man købe Atmel AVR ?

Mega16 Mega32 Mega644

Kan se at Atmel "anbefaler" Arrow

men deres side kan jeg ikke helt blive klog på, har de vejl. priser online eller hur ??

Gerne til en fornuftig pris, regner med at købe 20 stk af gangen..

Pft. Anders

Reply to
Anders

Hej Anders

Du kan få dem her

Det er dog i tyskland, men jeg har købt fra dem helt uproblematisk og de er billige (ca 20 kr for en mega8).

Mvh Per

Reply to
Per Kofod Hansen

En Mega8 koster ca 7kr i lav volume ved Arrow så 20 er ikke billigt :o)

M.v.h. Lasse

Reply to
Lasse Madsen

"Lasse Madsen" skrev i en meddelelse news:42b9320a$0$67262$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Som privatperson kan man ikke handle hos Arrow + hos Arrow kan man kun købe hele stænger ;o)

Reply to
Allan Soerensen

Lav volumen ved arrow er nok omkring de 90stk vil jeg tippe ;-) Og så skal man være heldig hvis de vil handle med een som "fusker"...

Mvh. Anders

Reply to
Anders F