Jeg søger efter en modstand...

Hej,

jeg leder efter en leverandør af en modstand, der består af et stykke bukket folie:

-hvem laver den slags, og hvor kan man købe dem, i 500+ antal ?

JEg tror det billigste sted er Vishay Electronic GmbH

Hilsen Michael

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:43ce9a3e$0$11172$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Reply to
Michael

Hej Bo,

Welwyn har mange af de der "sjove" modstande:

Hvis du mangler en kontakt direkte hos Welwyn så send en mail.

mvh Carl

Reply to
Carl

Det lignede en Farnell sælger:

Fra Welwyn:

Og dansk forhaldler må være TTI Electronics

--
  Med venlig hilsen,    Ove Kjeldgaard,    nospam AT privat DOT dk
  Natur og Friluftsliv:

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:43ce9a3e$0$11172$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Det ligner nogle vi har i firmaet. Jeg kan ikke huske fabrikanten men det kan jeg finde ud af.

Benny

Reply to
Benny Højvælde

Dem bruger vi - men jeg kan ikke huske leverandøren. Skriv til mineinitialersnabelainteracoustics.com - så slår jeg det op og svarer i løbet af i morgen.

Reply to
Ole Geisler