Infrarød

Hejsa. Min fjernbetjening til mit tv er elendig svag. Jeg skal ret tæt på fjernsynet for at den virker. Kan man ikke bare sætte en drivertransister i forbindelse med lysdioden i fjernbetjeningen?

Reply to
Ø'en

Det er der nok i forvejen - nye batterier hjælper formodenligt.

Tror du jeg er total skudt i roen? Dumme kommentarer frabedes.

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news:3f5c4e70$0$48898$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

drivertransister

Reply to
Ø'en

"Ø'en" wrote in news:bjidmh$2hsj$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk:

Af indleveret batteridrevet forbrugerudstyr er der rigtig mange tilfælde hvor det kun er udbrændte batterier der er problemet (og folk bliver ikke specielt glade for en regning, når de får at vide at de blot selv kunne have skiftet dem ;)

Lyseslukker ;)

--
Venlig hilsen,
Søren