Hvor købes AVR Butterfly

Hejsa

Nogen der har en ide om hvor man kan købe AVR Butterfly udviklingskit ? Jeg har fundet den til ~20$ på digikey.com, men fragt 70-80$

Så hvis den kan købes et andet sted uden SÅ store fragomkostninger...

/HH

Reply to
HHAndresen

/Peter Andersen
/Skanderborg
Reply to
Peter Andersen

HHAndresen skrev:

fandt den her smileymicros.com

Kan kun anbefales hvis du vil igang med microprosessor

Reply to
HHAndresen

.

P=E5 den officelle hjemmeside

fandt jeg dene danske adresse Office Address State/Country Contact Information ATMEL AFFILIATE OFFICE Naverland 2 2600 Glostrup Denmark Tel: (45) 43-430-801 Fax: (45) 43-430-861 Email: european snipped-for-privacy@atmel.com

M=E5ske de kan henvise til en dansk forhandler /Gandalf

Reply to
Gandalfdk

HHAndresen skrev:

Og så ligger de på skrivebordet klar til at lege med :)

/HH

Reply to
HHAndresen