Hvor køber man Maxim-kredse

Hej

Som i nok kan lure så er jeg i gang med et mindre 1-wire projekt.

Hvor vil i anbefale at købe Maxim kredsene.

Jeg skal bruge DS18S20 som jeg kan se elfa.se har, men jeg skal også bruge DS2423 som jeg ikke kan finde nogle steder.

Er der nogen som har prøvet at bestille direkte fra Maxim, jeg kan se de har en "shop" på deres side, eller findes der bedre alternativer ?

På forhånd tak for svar.

Brian :ø)

Reply to
Brian Østergård

"Brian Østergård" skrev i en meddelelse news:437e6160$0$38650$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Hos Maxim´s Engelske salgskontor, som også dækker det danske markede, hvis der er tale om mængder i hele stænger. Det er der du får de bedste priser og hele Maxims produktprogram. Du finder adresse og telefonnummer her

Det er lidt omstændigt at blive oprettet som kunde hos dem. Jeg har aldrig oplevet en leverandør, der krævede så mange oplysninger, kreditvurdering osv.

Begge dele kan du bestille hos RS Components.

Så vidt jeg husker kan du ikke bestille via deres shop, når det er til Danmark. Hvis du kan skal du være opmærksom på at varerne sendes fra USA, så der kommer muligvis told på de priser du ser. Hvis det kun drejer sig om et kredse kan deres sample-shop anbefales, den har jeg brugt en del gange.

Reply to
Allan Soerensen

"Allan Soerensen" skrev i en meddelelse news:437f1da7$0$38678$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Hej

Tusind tak for svar.

Det er kun ca. 10 stk. af hver jeg skal bruge, så det bliver nok RS-components der kommer til at levere. Jeg havde slet ikke tænkt på at RS-components havde dem.

Brian :ø)

Reply to
Brian Østergård

De har da åbnet op for nethandlen til DK, der er bare nogen småproblemer med at få kontoen oprettet ala defectheder i deres script der styre det :)

Kan kun gi dig ret i det er besværligt at blive kunde hos dem, men når man er registreret, er de utroligt flinke ;) selv ved 5-10 stks. bestilinger.

--
VH
Lars Molnit

De har altså også et dansk kontor!

Mvh. Anders

Reply to
Anders F

"Anders F" skrev i en meddelelse news:m06gf.1298$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Nej, det er flere år siden de nedlagde det danske salgskontor, men de har en dansk medarbejder ansat på deres Engelske salgskontor.

Reply to
Allan Soerensen