Hjælp ønskes til at identificere optokobler.

Hej

Har en lige SMPS på skafottet, den vil ikke som den burde :-) Alle spændinger ligger på ca det ½ af hvad de skulle. Det er en forsyning til et LCD fladskærms tv. Fabrikat: A-Pro Co., Ltd Model: AP-2005A (der er siden kommet AP-2005B - AP-2005D)

Der er nogle optokoblere på denne SMPS som jeg ikke kan finde data på. Billede af disse kan ses her:

Hvad er det for nogle? (datablad ønskes)

Billeder af hele SMPS'en kan ses her:

Uffe Bærentsen
Reply to
Uffe Bærentsen

Hej Uffe Bærentsen skrev:

Er det ikke bare en alternativ udgave af CNY17?

Ok, det var selvfølgelig et spørgsmål som svar ;)

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Måske PC817 ?

--
Lars
Reply to

"Hauge" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@mid.individual.net...

Meget sandsynligt. Men har den så samme data som CNY17, det er det store spørgsmål :-)

--
Uffe Bærentsen
Reply to

Ser ikke sandsynligt ud, hvis jeg sammenligner billede og datablad.

--
Uffe Bærentsen
Reply to

"Uffe Bærentsen" skrev i en meddelelse news:4c9f951d$0$56785$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Jeg syntes nu det ser overordentligt sandsynligt ud, at det er en optokobler i "817" familien ;-)

Check selv hvad "B" efter 817 betyder i dem du har afbilledet.

mvh JBH

Reply to
JBH

"Uffe Bærentsen" skrev i en meddelelse news:4c9f64b3$1$56779$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Jeg vil mene det er en PC817b.

Men har du type nr / fabrikat på det tv, som PSUén stammer fra ?. Så kan jeg måske hjælpe med diagram.

Har du iøvrigt tænkt på, at nogle SMPS skal belastes, for at der kommer den rigtige spænding på udgangen ?. Andre skal have et power good signal.

C: Nielsen

Reply to
Carsten Nielsen

Hej

Jeg vil kigge efter en defekt lyt. Hvis der er en der er defekt p=E5 den udgang hvor regulering / tilbagemelding til switcher sker, s=E5 vil alle de andre sp=E6ndinger ogs= =E5 falde.

mvh

Rene

4c9f64b3$1$56779$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

=E5.

=E5 kan jeg

mmer den

Reply to
Eskesen

"Carsten Nielsen" skrev i en meddelelse news:4ca03c9a$0$50442$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Her er billede af typeskilt på fjernsynet.

Denne ser ud til at være ret så ligeglad :-(

--
Uffe Bærentsen
Reply to

"Carsten Nielsen" skrev i en meddelelse news:4ca03c9a$0$50442$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Her er billede af typeskilt på fjernsynet.

Denne ser ud til at være ret så ligeglad :-(

Tog også et billede af typeskilt på SMPS'en

--
Uffe Bærentsen (der skal huske links før han trykker send)
Reply to

"Carsten Nielsen" skrev i en meddelelse news:4ca03c9a$0$50442$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk... "Carsten Nielsen" skrev i en meddelelse news:4ca03c9a$0$50442$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Husk det nu, der var 2 links :-(
Reply to
Uffe Bærentsen