Højttalerstik t. panelunderlag

Kim Voss Schrader skrev :

Jep !

monacor har vel noget der ligner ?

Søreme så

(sådanne sidder der vist bag på tuberne)

--
Jan_stevns
Reply to

Hej!

jan_stevns wrote: ...

Nå ja, det ser da ok ud. Kan godt lide formuleringen "Solid gold-plated" ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Jeg synes nu at Du skulle overveje XLR med vinkelstik engang mere. Vendt "rigtigt" XLR-style, med han i vægudtaget, så er der fint plads i panelet. Og hanpanelstikket sidder fint to stk. i en halvanden-blændplade. (done that). Vinkelhunstikket rager ikke alverden ud, og fylder mindre end nogen bananstiks-løsning.

--
mvh
Orla Pedersen

og ser da også meget pænere ud... det er da gyseligt at have de der to banan-jav'rter til at sidde i et vægstik... :-)

--
mvh
Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:

Kim Voss Schrader skrev:

JA og det er pisse tralz, så står man med et bananstik i hver hånd når man sætter det i, hvor sikkert er det?? dog med øvelse kan man godt med en hånd hvis kontakten ikke er alt for strid.

mvh

Jan.

Reply to
Jan Rasmussen