FM-sender søges

Hej Hauge

Havde jeg været din læremester, så havde du lært at holde kæft :)

Tak til jan rasmussen for dette link.

-og det var dog utroligt så mange moralens vogtere man bliver overfaldet af. Jeg er da godt klar over der kræves tilladelse til en sådan men det kommer egentlig ikke nogle ved hvad jeg skal bruge den til. Ikke mere om den sag. Søgningen gav et svar.

Mange tak.

"Jan Rasmussen" skrev i en meddelelse news:4711d739$0$7606$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Simsalabim

Hej Simsalabim

Du skulle vel ikke vide hvor jeg kan skaffe en ganske lille smule sprængstof, og detornatorer ?

--
mvh
Orla Pedersen

Mit bud ville være Ebay igen, måske solgt under navnet som barbidukker fra Kina, ppl's republic of.

Jeg er dog enig med de såkaldte "moralske vogtere", i at det ville være ulovligt at bruge en så kraftig sender på 88-108Mhz båndet.

Men den bedste måde at lære det på, er nok ved at få samme oplevelse som manden med det smukke fornavn fra Stevns fik. dog med en bøde, danskere forstår budskabet meget bedre, når der følger i girokort med :) Sålænge "lærepengene" ikke skader andre end "forbryderen" selv naturligvis.

/Jan - der vil blive tosset hvis Carina Elbæk bliver overdøvet af en ulovlig fm-sender.

Reply to
Jan Rasmussen

skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@dtext.news.tele.dk...

Jeg kan forstå, den bestod ikke røgprøven?

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

"Karsten H. \(7870\)" skrev :

Netop - amerikanerfejlfinding :

Sit down and wait for maximal smoke !

lidt a'la i gamle dage, når man sad med et pcb med 180 TTL kredse, og vidste at en af satanerne var kortsluttet, men hvilken ??

Frem med 5volt /60 A forsyningen - og så laver vi popcorn

den defekte chip vil med garanti komme med samme lyd, som når man lavede popcorn i en gryde ;)

Jaja - i disse mikromakro dage, kender folk jo kun microwave popcorn

--
Jan_stevns
Reply to

hehe... såså... :o)

hehe... jeg fik også en slags popcorn lyd engang jeg var ved at "rode" med en boost-konverter... et højt knald og så var der ellers blæst hul i det keramiske materiale FET'ens hus var lavet af...

hehe... det var ret vildt... :o)

--
mvh
Rasmus

Jeg brugte andre metoder, men det var ved kraftværker med masser af krafttransistorer i TO3 hus.:-)

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Jo, da, ingen tvivl om, at der er tilføjet en del måleteknikske termer igednnem tiderne.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

huh??

--
mvh
Rasmus

sorry tyrkfejlen. Der skulle have stået igennem. Jeg har fået nyt tastatur, men det staver ikke en skid bedre end det gamle.:-)

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

:o) det var nu hele sætningen jeg ikke forstod sammenhængen med mit indlæg...

--
mvh
Rasmus

"Karsten H. \(7870\)" skrev :

Jep - og rigtigt gamle rotter ved hvad det betyder når "stinkdyret sveder"

(en selen ensretter - føj den ku hørme )

--
Jan_stevns
Reply to

"Rasmus M. Jensen" skrev :

Monstro det magiske ord er slangudtryk ?

--
Jan_stevns
Reply to

I meddelelse: snipped-for-privacy@dtext.news.tele.dk skrev snipped-for-privacy@bygteknik.dk bl.a. (kan være lidt forkortet) :

He he, jeg trode jeg var den ældste nisse på nettet.

Der er åbenbart en der kommer tæt på at kunne være med :-)

--
MVH Per, Herringe
Reply to

"Per, Herringe" skrev :

tjaeh - nu er jeg jo kun's en årunge på det halve århundrede..

aner det ikke - jeg startede op på COmpuserve i sin tid - føj det var dyrt, men sjovt.

Hvis vi snakker om teknisk set, er jeg da rørmand ;) alt det der digitale flaf, er ikke lige det jeg har pillet mest i..

--
Jan_stevns
Reply to

hehe... jeg foretrækker nu også det analoge domæne... og det er da ikke mere end et par år siden jeg har rundet det kvarte århundrede... :-)

--
mvh
Rasmus

ja tak... det har jeg også prøvet engang... selvom jeg kun er halvt så gammel som dig...

--
mvh
Rasmus

Hej Jan

Var der nogen der sagde rådne æg :)

"Max" skrev :

Sådan deromkring - og desværre stoppede den jo ikke bare sådan lige, selv om man fik hevet stikket ud

Puehhhh.... Nu kan jeg sgu' huske lugten igen .. dammmmm!

Hvis sure sokker er en 2'er på 10 skalaen, er et stinkdyr mindst en

8'er ...
--
Jan_stevns
Reply to