Fluke 112 erfaringer og køb?

Jeg vil gerne købe et fluke multimeter, jeg har kigget lidt på Fluke

112, det ser ud som om, det passer godt til mig ("go-anywhere" udstyr til elektronik/computer/radio brug).

Nogen der kender det og har et par erfaringer, de vil dele?

Nogen der ved, hvor man billigst kan købe det i DK? Jeg er momsregistreret, kan man mon handle direkte hos eks. Solar, eller har de specielle krav til deres kunder?

Vh. KJ

Reply to
KJ

Ringede til farnell, fik 10% på deres listepris af fluke ved bare at ringe til dem. Så mon ikke de kan presses lidt mere mons tro ?

Reply to
Fidolinux.dk